Ga naar inhoud
  • 0

Rns sd card update


serow

Vraag

Mede passat rijders,

 

Ik weet dat er al eerder over dit onderwerp is gesproken maar kan echter de topic niet meer vinden.

 

Mijn loper/lezer doet het helaas niet meer zo goed.

 

Nu wil ik mijn map/navigatie via de sd kaart updaten en dat doet hij ook, ik krijg ook het melding dat het goed/met succes is gelukt. Maar als ik dan vervolgens op map of nav klik zie ik nog steeds niks van, krijg gewoon de melding dat ik een navigatie dvd moet plaatsen. Iemand hier enig ervaring mee. Moet even met spoed opgelost worden ga binnenkort al op vakantie en heb hem hard nodig.

 

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groetjes

Serow

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je zult dan alsnog een DVD moeten insteken zodat hij t laatste stukje ook installeert. Dat is een verificatie. Enkele RNS510 types hebben dat, niet allemaal.

Om welk dvd gaat dat dan, want als ik een dvd plaats die ik heb gebrand pak hij niet.

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het RNS 510 is dan via DVD, 315 via de sd

 

Neem even contact op met Fappie en alles komt goed en dan kan jij lekker op vakantie gaan.

Klopt, maar je kan een 510 ook via sd updaten

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt, maar je kan een 510 ook via sd updaten

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Zoals Alle al zegt, hij heeft toch een DVD verificatie nodig, die hij heeft gemist bij SD installatie.

 

V14 kaart DVD

 

Maar als ik ik zo lees is jou dvd speler niet goed meer, anders ga je niet een SD installatie doen

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals Alle al zegt, hij heeft toch een DVD verificatie nodig, die hij heeft gemist bij SD installatie.

 

V14 kaart DVD

 

Maar als ik ik zo lees is jou dvd speler niet goed meer, anders ga je niet een SD installatie doen

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Waarom zou je perse via dvd doen? Sowieso via de sd kaart gaat sneller.

Ik doe alle systemen via de sd en soms heeftie het laatste stukje via de dvd nodig (algemeen bekend probleem).

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb momenteel alles op de sd staan, de cd is voor het laten werken van de SD kaart. Dat doet hij maar aan het einde wanneer ik de melding krijg is goed gelukt heb ik nog steeds geen kaart op mn rns

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom zou je perse via dvd doen? Sowieso via de sd kaart gaat sneller.

Ik doe alle systemen via de sd en soms heeftie het laatste stukje via de dvd nodig (algemeen bekend probleem).

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Omdat de V14 kaart via DVD makkelijker en sneller te verkrijgen zijn.

en niet iedereen weet hoe je de kaarten via SD moet installeren.

 

Ik zet er binnen 20 min een volledige kaart voor je op, maar dat is weer een ander verhaal en luxe  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet je voor het laatste stukje even de DVD erin doen, is een bekend probleem. Waarom dit zo is, geen idee.

Bij mij werkt het nu prima V14.

Dus dubbel op Roel, en een Opstart CD voor de SD installatie, SD kaartmateriaal en daarna nog een keer de DVD voor herkenning V14 pfffff

 

MEt 1 V14 DVD ben je klaar, tsja of je moet de pech hebben dat je loopwerk slecht is voor DL schijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb momenteel alles op de sd staan, de cd is voor het laten werken van de SD kaart. Dat doet hij maar aan het einde wanneer ik de melding krijg is goed gelukt heb ik nog steeds geen kaart op mn rns

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Lezen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Serow gewoon makkelijk doen ,afspraak maken met Fappie en klaar is Fappie.

 

Zo simpel en makkelijk is het en als je toch daar bent gelijk een SSD schijf in laten zetten voor een mooie prijsje????????????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden