Ga naar inhoud
  • 0

Koplamp, welke lamp waarvoor...?


Bakkie

Vraag

Welke lamp in mijn koplampen dient waarvoor? 

Heb even een foto gemaakt en nummers er in "ge-paint" om eea te verduidelijken.

 

1. Stadslicht, zit door de vorige eigenaar een led printje in gedaan die het af en toe wel/niet doet...

2. Van wat ik op t forum kan vinden is dit mijn statische bochtverlichting (denk ik?) Heb m alleen nog nooit (bewust) aan zien gaan, of is dit nog ergens in te stellen?

3. Geen idee....

4. Bi xenon met dynamische bochtenverlichting

 

 

post-12754-0-53609900-1494418178_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1,3 en 4 klopt allemaal. Ik denk dat 2 een reflectie is van 3 dewelke je kan zien in de spiegels..

1 stadslicht (T10 lampje)

3 statische bochtenverlichting (H7 lamp) werkt dmv stuuruitslag al direct vanaf het starten van de wagen en bij het bedienen van het knipperlicht.

4 bi-xenon (D1s lamp) lens met dynamische functie welke in actie komt vanaf 30km/u. Zowel dimlicht als groot licht wordt hiermee gedaan. Overschakeling tussen dimlicht en groot licht gebeurd met een shutter ( soort plaatje welke de aflijning bepaald) klapt weg dmv een elektro magneet hierdoor wordt de volledige bundel van de lamp zichtbaar

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2 is idd reflectie, leek toch echt op een lamp :)

 

Heb vanavond canbus t10 led er in gezet, maar zelfde resultaat als die er al in zaten. Geen storing (dacht ik eerst, maar die komt dus van de kentekenplaat) maar de rechter valt steeds uit.

Verlichting aan dan gaan beide stadslichten aan, maar naar paar seconden valt de spanning van rechts weg...? Met de multimeter gemeten ter controle.

 

Doet de canbus dit omdat het nog steeds geen goede led is, of zou dan evengoed de spanning er op moeten blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het boordnet een "defecte" lamp of te weinig verbruik waarneemt dan gooit het boordnet er inderdaad de spanning af. Blijft het probleem aan diezelfde kant als je de lampjes van kant wisselt ? Zo kan je uitsluiten of het aan het lampje ligt of aan de koplamp unit of sturing er naartoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lampjes al gewisseld ja, rechts blijft uitgaan. Misschien iets gevoeliger dan de linkerkant? Stond bij canbus error free, maar blijkbaar toch niet helemaal...

en met gewone T10 gloeilampjes nog steeds hetzelfde ? dit om zeker alles uit te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb deze er al een tijdje foutloos in zitten.

2x T10 Wit LED Foutloos Wenkbrauw Ooglid Gloeilamp Voor VW POLO Golf 5 6 Polo Jetta MK5 MK6 Bora Passat 3C CC B5 B6 B7 Tiguanhttp://s.aliexpress.com/qARnyi2Q

(from AliExpress Android)

Zal deze ook bestellen Wulfke, met een gewone halogeen t10 blijft de stroom dr wel op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke lamp raden jullie aan voor in de statische bochten verlichting?

Heb deze nog, maar dat gaat lang niet passen zonder de dremel... http://www.ebay.nl/itm/LED-Headlight-G8-H7-Xenon-HID-CREE-XHP50-LED-light-Upgrade-6000K-G8-H7-/381680909568

 

Een andere, wel passende, can-bus led? Of iets van osram nightbreakers dr in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden