frankrs Geplaatst 10 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2017 Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.? Accu is goed startmotor draait ook vlot rond. Gloeispiralen zijn alle vier vervangen brandstoffilter is vervangen. Ik heb hem nog niet laten uitlezen. Is er iemand bij mij in de omgeving van Meijel die dit tegen een vergoeding zou kunnen uitlezen. Als hij warm of koud is en weer opnieuw gestart word is er geen probleem. Laat je hem een tijdje staan is er wel een start probleem net of het dan een tijdje duurt voordat hij diesel krijgt. Geweven slang tussen brandstoffilter en tandempomp is vies/nat maar niet dat er diesel uit lekt. Passat heeft inmiddels 570000 op de teller. Bvd voor jullie input Mvgr Frank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 10 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2017 Lijkt op probleem met brandstofpomp?? Eerst maar uitlezen???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 frankrs Geplaatst 10 mei, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2017 Iemand tip waar ik hem kan uit laten lezen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 10 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2017 Dealer/stealer ???? ( duur) , of hier iemand aanspreken van het forum . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Sandor1987 Geplaatst 10 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2017 Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.? Accu is goed startmotor draait ook vlot rond. Gloeispiralen zijn alle vier vervangen brandstoffilter is vervangen. Ik heb hem nog niet laten uitlezen. Is er iemand bij mij in de omgeving van Meijel die dit tegen een vergoeding zou kunnen uitlezen. Als hij warm of koud is en weer opnieuw gestart word is er geen probleem. Laat je hem een tijdje staan is er wel een start probleem net of het dan een tijdje duurt voordat hij diesel krijgt. Geweven slang tussen brandstoffilter en tandempomp is vies/nat maar niet dat er diesel uit lekt. Passat heeft inmiddels 570000 op de teller. Bvd voor jullie input Mvgr Frankje Je geeft zelf al het antwoord... Ik vermoed dat je eerst de lucht uit het brandstofsysteem aan het pompen bent. ik heb ut mee gemaakt na vervangen van de brandstoffilter zijn er scheurtjes ontstaan in de slangen. daardoor komt er lucht in het systeem en start hij slecht. vandaar ook dat als hij eenmaal loopt en je de auto direct herstart hij wel direct aanslaat omdat de lucht er dan uit is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 frankrs Geplaatst 11 mei, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 mei, 2017 Ik heb gisteren contact gehad met Twan Hij dacht dat het de brandstofpomp was in de tank. Deze ga ik eerst controleren. Ik houd jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie reacties. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 frankrs Geplaatst 14 mei, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2017 Beste Sandor Was het een bepaalde slang die poreus was of heb je ze allemaal vervangen? Je zou zeggen dat de brandstof onder een licht druk staat waardoor er diesel naar buiten lekt. Dat kan ik niet echt zien bij mijn slangen Gr Frank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Sandor1987 Geplaatst 15 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2017 bij mij lekte hij ook niks maar liep het terug richting de pomp... heb toen alle slangen vervangen en opgelost. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 frankrs Geplaatst 29 januari, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 januari, 2018 Beetje laat maar toch. Ben naar Twan geweest en hij heeft me in de juiste richting gestuurd. Heb uiteindelijk de verstuivers eruit gehaald en voorzien van nieuwe o ringen Ook heb ik de gaten in de cilinderkop met waterproof schuurpapier bij gewerkt zodat er geen bramen in zitten. Reden slecht starten was dat de brandstof terug loopt richting de tank omdat o ringen niet meer goed afdichten. Alles terug zuiver gemaakt en gemonteerd met als hulpstuk een grote schuifmaat en de verstuivers op tijd gezet met een digitale meetklok. Heb er inmiddels weer 30000 km mee gereden zonder problemen met het starten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Erik-Jan Geplaatst 12 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2018 Ik heb precies het zelfde probleem. Start slecht bij warme en koude motor. Welke slangen gaat het om ? Dynamo ok injectors ok accu goed Hoor graag of ik ook o-ringen moet vervangen of ook nog iets anders moet checken. 1.9 tdi BG AVF 540K Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 12 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2018 je zegt dat je injectors ok zijn, hoe gecontroleerd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Erik-Jan Geplaatst 16 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 16 maart, 2018 @ Vdub dank voor je vraag. Dat dacht ik maar bij na vraag blijken de injectors niet gecheckt. Probleem doet zich eigenlijk alleen voor met warme motor. Na 30 min rijden start hij na even stil staan ( bv tanken) erg moeilijk. Geen meldingen VCDS Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PietPassat Geplaatst 16 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 16 maart, 2018 Bij warme motor een slechte start zou heel goed de o ringen van de pompverstuivers kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 17 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2018 of een temperatuursensor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 18 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2018 Zijn niet de O-ringen, dan heb je alleen een probleem als ie langer stil staat (dag of zo). Slaat hij alleen warm moeilijk aan dan waarschijnlijk de temperatuursensor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 18 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2018 of startmotor die te laag starttoerental heeft Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 19 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2018 Blijf bij mijn antwoord ???? brandstofslangen die lucht aanzuigen???? . Je systeem bijft niet meer onder druk staan. Daar door duurt het lang voor hij aanslaat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
frankrs
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.?
Accu is goed startmotor draait ook vlot rond.
Gloeispiralen zijn alle vier vervangen brandstoffilter is vervangen.
Ik heb hem nog niet laten uitlezen.
Is er iemand bij mij in de omgeving van Meijel die dit tegen een vergoeding zou kunnen uitlezen.
Als hij warm of koud is en weer opnieuw gestart word is er geen probleem.
Laat je hem een tijdje staan is er wel een start probleem net of het dan een tijdje duurt voordat hij diesel krijgt.
Geweven slang tussen brandstoffilter en tandempomp is vies/nat maar niet dat er diesel uit lekt.
Passat heeft inmiddels 570000 op de teller.
Bvd voor jullie input
Mvgr Frank
Link naar reactie
Delen op andere sites
16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten