Ga naar inhoud
  • 0

Metale rammel


hudeck

Vraag

Aan de geleerde en sleutelaars onder ons.

Heb een uitdaging en voor mij een ergenis/probleem.

 

Als volgt :

 

Als ik rustig rij op de binnen wegen enz

En ga met de linker kant over een put of een verhoging zoals we allemaal doen.

Hoor ik vermoed ik linksachter een metaal op metaal rinkel/rammel.

Als ik op de snelweg rij geen probleem etc.

 

Heb naar de achterremmen etc gecontroleerd zitten naar mijn weten vast hulpveer ook.

 

Wat zou dit kunnen zijn of heeft iemand de mogelijkheid om hier morgen (zondag) er naar te kijken.

 

Wil Matthijs hier niet over lastig vallen op zijn vakantie.

 

Ik zou dit erg op prijs stellen Thanks

 

Pm me maar of zet het in deze topic als er vragen zijn

 

Huub

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad het beste links en rechts doen. Vergeten te zeggen. Een nieuwe veer is over het algemeen wat stugger dan je oude aan de andere kant. Daar kan je in principe wat van merken al is dat lang niet altijd het geval. Maar goed, aantal tientjes extra en dan heb je ze allebei gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of je haalt die veren op en rijden naar mijn maat Aadrik wanneer hij tijd heeft zet hij ze er even onder.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Klinkt als een goed idee, wanneer zou hij tijd hebben.. lmao

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verlagen is zeker een optie om te doen..

Welke veren moeten het dan zijn?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Poh, geen flauw idee. Ben niet thuis in het verlagen, weet alleen dat ik me in jouw geval er zeker in zou verdiepen. Genoeg mensen hier die er een boel over weten. Persoonlijk zou ik het niet veel verder zoeken dan wat kortere veren. Ben alleen hoe dat gaat in combinatie met standaard schokbrekers. Ben in ieder geval niet van dat 'met je balzak op de grond rijden'-stijl.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op zich gaat verlagingsveren prima icm standaard schokbrekers alleen moet je wel rekening houden dat de schokbrekers wat sneller kunnen slijten omdat ze anders zijn ingesleten. Een AP schroefset heb je voor ca. €500,- en deze kun je op gewenste hoogte instellen. Rij er zelf ook mee en comfort genoeg????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden