Ga naar inhoud
  • 0

VCDS B8 - tear wiping - remlichten


vlkswgnpsst

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik krijg 2 instellingen in VCDS niet gevonden in mijn B8 die ik vroeger in mijn B6 wel had :

 

- Tear wiping ruitenwissers

- Remlichten uit indien auto hold

 

 

Tips zijn welkom :)

Vraagje: waar in de vcds van een b6 moet je zijn voor deze 2 opties wat je hier neer zet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik krijg 2 instellingen in VCDS niet gevonden in mijn B8 die ik vroeger in mijn B6 wel had :

 

- Tear wiping ruitenwissers

- Remlichten uit indien auto hold

 

 

Tips zijn welkom :)

Dat je remlichten aan blijven bij stilstand nadat je het rempedaal hebt losgelaten, is mij pas onlangs opgevallen. Dat was volgens mij de B6/B7 niet zo.

 

Tear wiping heb ik zelf niet naar aangepast, maar automatisch wissen bij het kiezen van de achteruit heb ik wel aangezet. Dat stoorde mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat je remlichten aan blijven bij stilstand nadat je het rempedaal hebt losgelaten, is mij pas onlangs opgevallen. Dat was volgens mij de B6/B7 niet zo.

 

Tear wiping heb ik zelf niet naar aangepast, maar automatisch wissen bij het kiezen van de achteruit heb ik wel aangezet. Dat stoorde mij.

 

Was bij B6 idd niet zo . remlichten gingen mooi uit op auto hold (bij mij toch) .

 

@@bm-er @@martijn v o : denk dat ze bij JD engineering wel nieuwste software en juiste kabels gebruiken hoor . Maar ik mis dus enkel de 2 posities waar ik bovenstaande kan laten aanpassen in de B8 (tear wiping en remlichten).

 

Niemand eerder gedaan bij zijn auto ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden