Ga naar inhoud
  • 0

Accu vervangen, maar welke


Tarabass

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het lijkt er inderdaad op dat het bij een 3C niet hoeft/kan, en dat dit alleen voor grotere audi's en bmw's geldt. Ik heb de post van dreke nog niet kunnen vinden overigens.

 

Ik heb ook naar die agm accu's zitten kijken, maar vind ze eigenlijk veel te duur. Je gaat zo richting de €250,-/€300,- toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En na montage met VAG-COM de configuratie aanpassen, heeft Dreke een keer helder uitgelegd in een post.

3c hoeft niet. In sommige Audi's kom je module 61 tegen 'battery arrangement'

 

Edit: gevonden gerritspeek

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_61-07.html

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

aangepast door PassatMotion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

 

ik heb ook een passat 3c met start stop en merk met starten nu dat hij er soms moeite mee heeft. Ik hoor dan ook wat geklik bij mijn deur voordat hij aanslaat. In rust geeft hij 12,24 volt aan. Ik hoor van de garage dat ik wel een nieuwe accu moet laten inleren. Is dit voor dit type dan wel nodig omdat ik hierboven lees dat het voor een 3c niet hoeft. Hoe vind ik de juiste voor deze? Ik kan geen bemcode vinden als ik zoek naar een nieuwe. Kwam wel op de Duitse eBay een Bosch S5 011 tegen voor 107 euro. Ik heb een foto van mijn accu in de auto. Volgens mij nog de originele van de fabriek dus meer dan 7 jaar oud.post-13074-0-80942800-1513778597_thumb.jpg

aangepast door esmamaju
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden