Ga naar inhoud

advies kenners Passat voor Frankrijk


Mak

Aanbevolen berichten

Dag Kenners,

 

Mijn vrouw en ik gaan binnenkort naar Frankrijk emigreren en we willen een degelijke passat uit Nederland meenemen. De kwaliteit van de Volkswagens is door ons moeilijk te verifiëren in het Franse land en met een aanschaf van een diesel hebben we het voordeel dat we na invoeren de wegenbelasting kunnen laten voor wat het is en toch een degelijke zuinige wagen in bezit hebben die ook de lange afstanden makkelijk afgaat.

 

Heeft één van jullie een tip over een aan te schaffen model en motor van maximaal €3200,- en onder welk kilometrage we het beste kunnen blijven zitten om een regelmatige rit naar de Franse garage kunnen voorkomen?  

 

Hartelijk dank,

 

Met vriendelijke groet,

 

Thijs en Hester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor € 3200,- is genoeg te vinden. Ik zou persoonlijk gaan voor een 3bg van de laatste bouwjaren tot 2005 , geen V6 diesel, 1.9 Tdi met 131 pk. Schakel of Automaat is keuze van berijder. Kmstand tussen 200.000 en 300.000 zul je vaak tegenkomen . Mits onderhoud goed uitgevoerd moet dat geen probleem zijn . Deze motoren zijn heel betrouwbaar. Of je een sedan of variant Wilt is ook jullie keuze.

Uitvoering gaat van trendline tot highline . Succes met jullie zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden