Ga naar inhoud
  • 0

Dcc ervaring met kortere spiralen


Passat Rdi

Vraag

Mannen vraagje ik ga binnenkort starten met de dcc inbouw nou heb ik een originele r line set dcc is het mogelijk om mijn huidige eibach spiralen over te zetten op de voorste schokdempers voor de extra verlaging en wat zal dit doen kwa comfort waar deze schokdempers voor gemaakt zijn. Zijn er mensen met dcc plus extra verlaging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je VW SSP 406 wel eens doorgelezen? Daarin wordt het ontwerp en de opbouw/constructie heel goed uitgelegd. Die SSP's zijn hele mooie boekjes van VW, ik lees ze graag en ik kan ze iedereen aanraden. Ze zijn heel leerzaam.

 

Een PDF heb ik niet gevonden, maar volgens​ mij staat de inhoud van de SSP ook hier vermeld:

http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-dcc-adaptive-chassis-control-design-and-function

 

Edit: en respect voor al je inspanningen, dit is een mooie klus!

Kijk dat Is nog Is leuk lees voer thanks @@bm-er

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Super mooie mod Rob! Mooi dat goed gelukt is! Merk je nu ook verschil met carterontlichting nu je het zo hebt aangesloten?

 

Werkt wel maar moet het nog een beetje modificeren. Als ik stuk gereden het en sta stil met een draaiende motor zie ik af en toe wat rook onder de motorkap vandaan komen binnenkort maar Is mee aan de bak maar voorlopig heb ik er geen tijd voor vrees ik Is toch een beetje foute boel met m'n vrouwtje.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag 250km af gelegd en kan melden dat het echt heerlijk rijdt. Op de snelweg veel met sport gereden en soms even switchen naar comfort of normaal maar het verschil tussen comfort en sport Is echt heel erg voelbaar na 100km per uur of harder. Ook het bochten werk Is veel strakker dan voor heen. Vind dit toch wel stiekem mn mooiste mod kwa luxe.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit heeft niets met mijn werk te maken maar meer met mijn algemene interesse in techniek. Ik vind het leuk om systemen en hun werking te kennen en doorgronden. Meer niet.

@@bm-er Dacht alleen dat je bij VW werkte of zo. Je ben van bepaalde dingen aardig op de hoogte, nu weet ik waarom. Sorry voor het off topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden