Ga naar inhoud
  • 0

Dcc ervaring met kortere spiralen


Passat Rdi

Vraag

Mannen vraagje ik ga binnenkort starten met de dcc inbouw nou heb ik een originele r line set dcc is het mogelijk om mijn huidige eibach spiralen over te zetten op de voorste schokdempers voor de extra verlaging en wat zal dit doen kwa comfort waar deze schokdempers voor gemaakt zijn. Zijn er mensen met dcc plus extra verlaging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Wat een wazige praat in zijn voorstel.

 

Volgens mij Is het ook een Poolse Duitser.

Aha jij noemt hem gewoon een NICHT , tsja nu is die beledigd.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal het @ ik Denk dat ik vrijdag ritje maagdenburg ga maken En hem ga ontmaagden als m'n interieur veilig in m'n auto ligt de hufter.

Gaat ik mee om het schaap in goede banen te leiden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat ik mee om het schaap in goede banen te leiden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dan neem je Peter (tarabass) maar mee (of zijn vrouw), die weet alles van drachtige schapen .
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal het @ ik Denk dat ik vrijdag ritje maagdenburg ga maken En hem ga ontmaagden als m'n interieur veilig in m'n auto ligt de hufter.

Is niet helemaal zijn schuld Rob, bezint eer ge begint. Wil niemand verdedigen, maar je weet wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is niet helemaal zijn schuld Rob, bezint eer ge begint. Wil niemand verdedigen, maar je weet wat ik bedoel.

Mm snap hem niet helemaal jan. Waarom Is het zijn schuld niet ik heb netjes geld overgemaakt en verwacht daar ook het product voor. Tot op heden ben ik nog heel netjes gebleven in m'n gesprekken naar hem toe. Dus zie niet in waarom het niet zijn eigen schuld zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mm snap hem niet helemaal jan. Waarom Is het zijn schuld niet ik heb netjes geld overgemaakt en verwacht daar ook het product voor. Tot op heden ben ik nog heel netjes gebleven in m'n gesprekken naar hem toe. Dus zie niet in waarom het niet zijn eigen schuld zal zijn.

+1

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de eerste poging gedaan om de dcc module te flashen na een Virgin helaas liet vcp ons een beetje in de steek volgende week poging 2 wordt dat hem ook niet dan maar een nieuwe module bestellen.

 

Verder vandaag de highend camera module ingebouwd plus alle draden naar de klep vast aangelegd nu Is het nog even wachten op de camera zelf.

 

Ook nog iets geëxperimenteerd met de kleppen deksel ontluchting deze heb ik om geleid en de aanzuig naar de turbo afgedopt zodat er ook geen vuile olie lucht door de s3 intercooler gaat.

post-23587-0-65919200-1493582864_thumb.jpg

post-23587-0-25279400-1493582876_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag eindelijk m'n interieur kunnen bemachtigen heeft erg lang geduurd veel gemaild SMS gestuurd gebeld @@Fopperr ingeschakeld maar niks scheen te helpen uit eindelijk toch contact gekregen en een afspraak kunnen maken naar zes weken. Ben vandaag gelijk naar hamm gescheurd en heb het nu gelukkig binnen. Helaas heeft het zo lang geduurd dat ik een ander interieur op het oog kreeg dus gaat dit zeer nette interieur weer in de verkoop. Binnenkort update van het andere interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bedoelde het blijft altijd een risico geld overmaken en hopen dat je het krijgt, zeker met zo een bedrag. Snap jou ook wel natuurlijk, je heb betaald dus hoort er geleverde te worden. Maar het blijft internet. Begrijp me niet verkeerd. Je zal niet de eerste zijn die getild wordt. Ik had op z'n minst 50/50 gedaan om het risico te delen.

 

 

Verzonden in de baas z'n tijd

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zojuist m'n dcc werkend gekregen maar weet

Niet of het al volledig functioneert

 

Afgelopen vrijdag zal ik eigenlijk naar @@Bonny gaan om de module te flashen en werken aan zijn auto maar het weer zat niet mee dus gingen we dat een andere keer plannen. Wel Had Bonny nog wat info gevonden om te proberen de 2 fout codes weg te krijgen. Dit Had ik geprobeerd en kreeg 1 fout weg van de basis instellingen niet compleet dit heb ik gedaan met security code 31546 en adaption kanaal 10 van 0 naar 1 te zetten. Maar toch bleef ik de end off line program storing houden verschillende personen konden deze schijnbaar wissen door adaption kanaal 30 van 0 naar 1 te zetten maar ik kon kanaal 30 niet in met de security code 31546. Tot dat ik net het stukje nog Is door las en zag de code 06865 staan deze geprobeerd en toen kon ik wel in kanaal 30 deze van 0 naar 1 gezet en de fout was weg maar de dcc werkte nog niet toen even contact aan en uit en hoppa het werkt maar wat ik me nu wel afvraag Is wat ik in adaption kanaal 10 nu hebt gewijzigd. Ik begreep dat de basis instellingen op de brug moet gebeuren ivm vrij hangen van de wielen. Morgen Is uit gebreid stukje rijden om ervaring op te doen of het wel optimaal functioneert. Weet iemand ook toevallig wat kanaal 10 was in het adaption menu want ik kan hem helaas niet terug coderen van 1 naar 0 alvast bedankt. Maar verder Is de mod compleet maar hou nog wel de xenon fout over ik Had begrepen dat de achteras sensor cominicatie ging maken met de dcc module maar dat doet de afs module dus niet op dit moment.

Je xenon module moet je ook opnieuw coderen ivm met de andere sensoren die je nu hebt.

 

Ik weet niet welke module je hebt (de codering is soms anders bij een andere index), mijn code :

 

Address 55: Headlight Range        Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
   Part No SW: 5M0 907 357 C    HW: 5M0 907 357 C
   Component: AFS-Steuergeraet    0142  
   Revision: 00H04000    Serial number:               
   Coding: 2346001
   Shop #: WSC 12345 678 12120
   VCID: 346C664057D0CDE13D-8060
 
Wanneer je rijdt voel snel genoeg dat het goed werkt als je tijdens het rijden van mode wisselt...
 
Afstellen op de brug heb ik ook niet gedaan, alleen basic settings uitgevoerd. Alles werkte goed zo.
 
grtz, dre
aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Je xenon module moet je ook opnieuw coderen ivm met de andere sensoren die je nu hebt.

 

Ik weet niet welke module je hebt (de codering is soms anders bij een andere index), mijn code :

 

Address 55: Headlight Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl

Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C

Component: AFS-Steuergeraet 0142

Revision: 00H04000 Serial number:

Coding: 2346001

Shop #: WSC 12345 678 12120

VCID: 346C664057D0CDE13D-8060

 

Wanneer je rijdt voel snel genoeg dat het goed werkt als je tijdens het rijden van mode wisselt...

 

Afstellen op de brug heb ik ook niet gedaan, alleen basic settings uitgevoerd. Alles werkte goed zo.

 

 

grtz, dre

Thanks voor de info. Ik heb de zelfde afs module als die van u zal straks Is de code vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zojuist @@dreke z'n code gebruikt en het werkt xenon nu ook foutloos weer gelukkig. Net een stuk gereden en volgens mij werkt het wel op comfort en sport voel je wel flink verschil in hardheid wel heb ik het idee dat systeem pas boven de 30km p/u pas echt begint te werken want kwa vluchtheuvel in de straat kwa comfort of sport voel ik niet echt verschil. Verder een geslaagde mod al zeg ik het zelf????

post-23587-0-05316100-1497433865_thumb.jpg

post-23587-0-27171500-1497433875_thumb.jpg

post-23587-0-84946400-1497433894_thumb.jpg

post-23587-0-97419300-1497433908_thumb.jpg

post-23587-0-05212500-1497433919_thumb.jpg

post-23587-0-63002700-1497433930_thumb.jpg

post-23587-0-83291800-1497433942_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, verschil tussen comfort en sport is groot. Bij mij staat die bijna altijd op sport...

 

Op vluchtheuvels heb je zelfs op comfortstand nog altijd die "snelle" demping, dus niet dat wiebelend "Amerikaans" gevoel...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je VW SSP 406 wel eens doorgelezen? Daarin wordt het ontwerp en de opbouw/constructie heel goed uitgelegd. Die SSP's zijn hele mooie boekjes van VW, ik lees ze graag en ik kan ze iedereen aanraden. Ze zijn heel leerzaam.

 

Een PDF heb ik niet gevonden, maar volgens​ mij staat de inhoud van de SSP ook hier vermeld:

http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-dcc-adaptive-chassis-control-design-and-function

 

Edit: en respect voor al je inspanningen, dit is een mooie klus!

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden