Ga naar inhoud
  • 0

Navilock


frank1980

Vraag

Aangezien ik bijna verplicht aan een nieuwe rns510 moet wil ik toch ook maar de navilock laten monteren.

Gebeld met De vw dealer kosten 289 euro!!!!

Terwijl als ik Google kom ik op de website een bedrag tegen van 199 euro.

Pon gebeld maar daar komt ook nog niks vanaf.

Iemand die ervaring heeft met dit voorval?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad precies hetzelfde geval gehad. Uiteindelijk kon Autohaas Zutphen mij tegemoet komen en het voor 249 aanbieden. Heb van alles geprobeerd. Een aantal forum genoten gaven ook de dealer aan in Rotterdam dat zij het wel doen voor 199. Ik was helemaal klaar met alle dealers. Ondanks dat Zutphen mij wel tegemoet kon komen heb ik het bij een andere aanbieder laten doen voor dezelfde prijs maar dan was ik mijn auto niet de hele dag kwijt.

 

Heb trouwens ook PON gebeld en klantenservice en al. Echt 1 en al prut. De dealer in Amersfoort zou mij terugbellen. We zijn inmiddels 3 weken verder en de enige die mij heeft gebeld is niemand.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De bon is van 2012. Dat is beetje het probleem. Juridisch gezien kunnen wij als consument een vuist maken door de webpagina die nog altijd te vinden is... Juridisch gezien zal er ongetwijfeld ook een uitweg zijn voor PON op basis van verjaring. Hoe je het ook wend of keert; de dealers mogen zich schamen omdat ze geen antwoord hebben en zo knullig over komen als een labrador die in de F1 rijdt.

 

Al bij al is er letterlijk geen enkele aanbieder die minder dan 249 euro aanbiedt. Dit werd mij toch wel bevestigd toen Zutphen opeens zakte naar exact 249 euro haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@PassatCBAC

 

Net de VW dealer gebeld M de koning in Capelle aan den IJssel (Rotterdam)

 

Die rekent 220 euro incl. montage

Toch nog minder dan overige dealers

Meteen doen haha. Zelfs goedkoper dan de andere aanbieders buiten dealers. Ik heb 30 euro meer betaald maar wel 20 euro in tankkosten bespaard dus al bij al prima

 

Maar als je het zo leest krijg je echt een allergische reactie bij het woord 'dealer'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden