Ga naar inhoud
  • 0
HarroJansen

Ambient verlichting LED strip in de deuren van 3G/B8

Vraag

In de deuren zit een witte horizontale strip.

Deze is nu wit van kleur.

In alle GTE versie is deze strip blauw en loopt ook voor door op het dashboard.

Weet iemand welke instellingen ik moet aanpassen om de 4 horizontale strips in alle deuren te veranderen van kleur?

Heb al meerdere zaken geprobeerd en bekeken op ander fora. Had wel ergens iets gezien op een Skoda forum, maar dat werkt niet bij mij.

Wie kan mij verder helpen?

aangepast door HarroJansen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Dat kan alleen door het ledje te vervangen. Nu zit er een wit ledje in en die kan simpelweg geen andere kleur licht geven.

Je kan zo naar de onderdelen balie bij de dealer gaan en blauwe ledjes bestellen, volgens mij niet eens zo duur. Iets van 13 euro per stuk oid. Omwisselen van de witte voor de blauwe is plug en play.

Als je ook lichtlijsten in het dashboard bij wil plaatsen moet de portemonnee iets verder open getrokken worden. Die kosten met zijn tweeën 330 euro, zonder ledjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Op 22-3-2017 om 23:07, bm-er zei:

Als je ook lichtlijsten in het dashboard bij wil plaatsen moet de portemonnee iets verder open getrokken worden. Die kosten met zijn tweeën 330 euro, zonder ledjes.

Kun je me misschien vertellen wat de onderdelen (nummers) zijn die ik dan zou moeten bestellen en of er ergens een voorbeeld staat van hoe je dit zou moeten inbouwen? Ik heb een Passat uit 2018 met het normale ambiente lichtpakket (dus in de deuren) maar zou het ook graag in het dashboard hebben. Is dit lastig in te bouwen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

In alle GTE versie is deze strip blauw en loopt ook voor door op het dashboard.

Zoiets
de09614b70aa60674ebacc276cda72ab.jpg

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
27 minutes ago, Mario_B7 said:

Zoiets emoji3.png
de09614b70aa60674ebacc276cda72ab.jpg

is dat jou auto marco ? mooi vertel eens hoe en zo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
is dat jou auto marco ? mooi vertel eens hoe en zo 
Ja dat is mijn auto. Dit is een goedkope "proefopstelling" die ik heb gemaakt met el-wire om te kijken of ik het mooi vindt staan. Ik ben nu bezig met een rgb led variant die ik ook kan dimmen en kleuren kan mengen. Dat gaat er een stuk beter uitzien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden