Ga naar inhoud

Onderhandelen met de dealer kan


Diver

Aanbevolen berichten

De auto moest naar de dealer voor de jaarlijkse beurt ( grote ) maar ook de distributie riem moest vervangen worden :blink1: Ik op de site van Vagtechniek gekeken en die vroegen €529 voor mijn 3C 2.0 FSI inclusief spanners, rollen en waterpomp. . Bel ik de dealer op en vraag wat het bij hun kost, zegt die meneer €640 of zo. Ik weer,  bij Vagtechniek kost het €529 dat scheelt nog al wat zeg ik,  wat doen jullie. Zegt die meneer ik ga even overleggen en bel je zo terug, dat deed hij dus met de mededeling dat hij het voor €540 deed. Dat scheelt toch weer €100. Die kunnen we om mijn naam eer aan te doen weer in het water gooien. :mrgreen:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto moest naar de dealer voor de jaarlijkse beurt ( grote ) maar ook de distributie riem moest vervangen worden :blink1: Ik op de site van Vagtechniek gekeken en die vroegen €529 voor mijn 3C 2.0 FSI inclusief spanners, rollen en waterpomp. . Bel ik de dealer op en vraag wat het bij hun kost, zegt die meneer €640 of zo. Ik weer, bij Vagtechniek kost het €529 dat scheelt nog al wat zeg ik, wat doen jullie. Zegt die meneer ik ga even overleggen en bel je zo terug, dat deed hij dus met de mededeling dat hij het voor €540 deed. Dat scheelt toch weer €100. Die kunnen we om mijn naam eer aan te doen weer in het water gooien. :mrgreen:

Ben van het zomer ook aan de beurt. Pauw Kampen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben van het zomer ook aan de beurt. Pauw Kampen?

 

zou zelf nooit weer naar pauw kampen gaan, slechte ervaring met de service die ze bieden,

 

door vandalisme is mijn vooruitgesloopt, bij hun een nieuwe in laten zetten, bleek bij het wegrijden dat rechts in de a-style een stukje niet goed gekit was ( tussen het raam en de carrosserie, kan natuurlijk altijd gebeuren ) dat was dan ook nog niet het probleem, maar na lang ruzzie maken omdat hun mij niet geloofde, een glas water over mijn raam heen gegooit, waarna hun zagen dat het lekte, als oplossing hebben ze vanaf de binnenkant een hele tube kit leeg gespoten in de a-style en meteen het interieur er tegen aan geplakt, wat resulteert dat ik het interieur a-style niet meer los krijg en de kit er doorheen komt zettten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan zijn zij verantwoordelijk voor evt gevolgschade.

Jaja dat verhaal heb ik al meegemaakt...meneer laat gewoon een expert komen....ff onderonsje en voila...700 pietermannen betalen aub.schade is niet bewezen een dealerfout.je zou gewoon gesprekken moeten opnemen als je man tegen man spreekt..spreek me er niet van.dan geef ik ze nog liever aan mn hond uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dealers modderen aan...bij 2 auto s meegemaakt.is opzich menselijk om fouten te maken maar als ervoor betaald word moet het fatsoenlijk gedaan worden.anders kun je het zelf gratis verpesten en jezelf voor de kop slaan

Ik ben tevreden over mijn dealer Maas in Nieuwkoop. Heeft ook mijn achterklep vervangen in combinatie met PON wegens roest. Ik ben altijd wel erg duidelijk wat ik wil. Heb ook wel eens een log mee geleverd terwijl hun zeiden dat het wat anders was. Toen heb ik gezegd als jullie dat vervangen betaal ik niet, je moet dit vervangen. Dat bleek het ook te zijn. Gelukkig ben ik aardig op de hoogte heb vroeger aardig wat aan auto`s gesleuteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Pauw Zwolle geweest voor de roest in mijn achterklep (kentekenverlichting) en roest van binnenuit in de dorpel van de deur. "Expert" erbij met brilletje en vergrootglas. De dorpel heeft blaasjes door de krasjes van het instappen, dat zag hij door zijn vergrootglaasje en de roest in de achterklep kwam door het vastpakken van de klep bij opendoen. Ik zoek ook zo'n toververgrootglas..

 

Toch blijven mensen maar geilen op een dealeronderhouden auto, ook hier en ook de mensen die ze stealer noemen, dus bij verkoop is het prettig dat de beurten bij een dealer zijn gedaan. Of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden over mijn dealer Maas in Nieuwkoop. Heeft ook mijn achterklep vervangen in combinatie met PON wegens roest. Ik ben altijd wel erg duidelijk wat ik wil. Heb ook wel eens een log mee geleverd terwijl hun zeiden dat het wat anders was. Toen heb ik gezegd als jullie dat vervangen betaal ik niet, je moet dit vervangen. Dat bleek het ook te zijn. Gelukkig ben ik aardig op de hoogte heb vroeger aardig wat aan auto`s gesleuteld.

Ik verwarde Wilnis met Wilsum, wat tussen kampen en zwolle ligt. Vandaar de vraag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden binnen mijn familie een Passat uit 2012 gekocht van een particulier en eerste eigenaar. Prima kerel, bleek alleen de ballen verstand te hebben van auto's merkte ik aan zijn antwoorden. Ook dealer onderhouden en volgens het boekje zou de kleine beurt net zijn gedaan. Stempel en al, weet alleen niet meer welke dealer. Dacht ergens in Doetinchem.

 

We dachten laten we de boel even controleren en kijken nadat we de auto hadden gekocht. Bleek de hele brandstoffilter niet te zijn vervangen en de luchtfilter ook niet. Eerst de gedachte dat de auto misschien wel niet goed is. Hielden ons hart vast en uiteindelijk later weer gecontroleerd en de filter en al waren nu netjes ondanks de kilometers die weer zijn gereden. De dealer bleek gewoon geen flikker te hebben gedaan!

 

Persoonlijk ben ik iemand die de dealer dus een stealer noemt. Ik heb ook weinig met dealeronderhouden auto's. Blijkt maar weer dat het weinig betekend. Ik hecht er wel meer waarde aan als het een import auto is. Heb een beter gevoel bij de Duitse dealers.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden binnen mijn familie een Passat uit 2012 gekocht van een particulier en eerste eigenaar. Prima kerel, bleek alleen de ballen verstand te hebben van auto's merkte ik aan zijn antwoorden. Ook dealer onderhouden en volgens het boekje zou de kleine beurt net zijn gedaan. Stempel en al, weet alleen niet meer welke dealer. Dacht ergens in Doetinchem.

 

We dachten laten we de boel even controleren en kijken nadat we de auto hadden gekocht. Bleek de hele brandstoffilter niet te zijn vervangen en de luchtfilter ook niet. Eerst de gedachte dat de auto misschien wel niet goed is. Hielden ons hart vast en uiteindelijk later weer gecontroleerd en de filter en al waren nu netjes ondanks de kilometers die weer zijn gereden. De dealer bleek gewoon geen flikker te hebben gedaan!

 

Persoonlijk ben ik iemand die de dealer dus een stealer noemt. Ik heb ook weinig met dealeronderhouden auto's. Blijkt maar weer dat het weinig betekend. Ik hecht er wel meer waarde aan als het een import auto is. Heb een beter gevoel bij de Duitse dealers.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Bedoel je misschien de Dago?

 

Duitse dealers zijn net zo gammel als de Nederlandse, voordeel is dat VW.de hun merk beter beschermd dan dat PON dat doet... t zijn net zulke grote koekenbakkers iig.

 

En idd, dealeronderhouden is enkel nuttig voor evt. verkoop.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden over mijn dealer Maas in Nieuwkoop. Heeft ook mijn achterklep vervangen in combinatie met PON wegens roest. Ik ben altijd wel erg duidelijk wat ik wil. Heb ook wel eens een log mee geleverd terwijl hun zeiden dat het wat anders was. Toen heb ik gezegd als jullie dat vervangen betaal ik niet, je moet dit vervangen. Dat bleek het ook te zijn. Gelukkig ben ik aardig op de hoogte heb vroeger aardig wat aan auto`s gesleuteld.

 

was ik vorige week nog, had pech bij mijn vriendin ( ook uit wilnis en moesten toch naar nieuwkoop ) en kreeg de vergrendeling van mijn motorkap niet meer open, hebben ze super opgelost. tis alleen een beetje ver rijden vanaf marknesse om daar elke keer langs te gaan :neutral: :neutral:

 

dealer onderhouden autos zegt idd helemaal niks, ben er zelf ook 1 die ze stealers noemt, alleen kom je zo af en toe niet om ze heen, ( vind ik het zelfde van de mensen die een 1.3 liter 3 cilinder hebben en beweren dat hij met 140 nog steeds 1:20 haalt ) maar zo heeft iedereen zijn eigen ding met auto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niet alleen dat, maar ook bv de ruitenwissers. Ik had een dieselauto die elke 10.000 km een beurt moest en ik reed 40.000 kilometer per jaar dus stond 4 keer per jaar bij de dealer. Nou meneer er moeten nodig nieuwe ruitenwissers op 2 maal per jaar.

Nu doe ik bijna al het onderhoud zelf en heb ik drie jaar tijd nog nooit een ruitenwisser vervangen.

En als je dan die prutsdingen zoals ruitenwisservloeistof bijvullen en accu bijvullen (onderhoudsvrij??)  en klein materiaal en een behoorlijk uurloon ook moet betalen, dan zie je mij niet meer terug.

Liefde moet van twee kanten komen, maar het kwam alleen vanuit mijn beurs :mrgreen: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden