Ga naar inhoud

ids postma?


chris033

Aanbevolen berichten

Reprise3 over welke raammotoren heb je jij het over, welk nummers het ?

 

Heb in de tijd raammotoren bij hem aangeschaft en gewoon bij zijn huis opgehaald en naar afgerekend.

 

Waren raammotoren voor klapspiegels in mijn Passat uit 2012

Omdat er al geschikte raammotoren in auto bleken te zitten alles (spiegels en raammoteren) wel betaald en raammotoren bij hem achtergelaten.

"Ids" zou  50 euro voor geven na verkoop aan iemand anders. Vaak contact gehad maar nooit meer iets ontvangen. Ben dus bang dat hij ze gewoon heeft doorverkocht en geld in eigen zak heeft gestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben persoonlijk blij dat u zelf zo competent bent,en nooit wat impulsiefs doet.

U bent.........geweldig

Totdat het u zelf overkomt,

Tuurlijk. je bent 45 met 209 forum berichten en dan denk je niet dat een ex forumlid, dat forumleden opgelicht heeft en waar een enorm lang topic van bestaat hier NIET kijkt wat er zoal speelt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk. je bent 45 met 209 forum berichten en dan denk je niet dat een ex forumlid, dat forumleden opgelicht heeft en waar een enorm lang topic van bestaat hier NIET kijkt wat er zoal speelt ?

Mensen laten we het wel gezellig houden en elkaars mening respecteren.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BARRY_TDI Het leid tot niks, alleen maar frustratie en nieuwsgierigheid naar wat de ander is overkomen. Het blijft zwaar waardeloos. Laten we er mee stopen voor er onenigheid komt over meningen. Dat zou zonde zijn.

+1

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren raammotoren voor klapspiegels in mijn Passat uit 2012

Omdat er al geschikte raammotoren in auto bleken te zitten alles (spiegels en raammoteren) wel betaald en raammotoren bij hem achtergelaten.

"Ids" zou 50 euro voor geven na verkoop aan iemand anders. Vaak contact gehad maar nooit meer iets ontvangen. Ben dus bang dat hij ze gewoon heeft doorverkocht en geld in eigen zak heeft gestoken.

Dan heb ik niet uw moteren gekocht , want deze zijn voor een 2006 model.

Toch klote voor de slachtoffers ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BARRY_TDI Het leid tot niks, alleen maar frustratie en nieuwsgierigheid naar wat de ander is overkomen. Het blijft zwaar waardeloos. Laten we er mee stopen voor er onenigheid komt over meningen. Dat zou zonde zijn.

@@Diver; Jan, ben het niet helemaal met je eens.

Denk dat we elkaar hier voor juist moeten kunnen waarschuwen en van elkaars fouten moet leren (op welk gebied dan ook)

Tuurlijk worden hier meningen ge-uit en dat mag ook maar laten we elkaar wel recht in de ogen blijven kijken.

Dit is een forum voor elkaar, door elkaar en met elkaar.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Fopperr

Volkswagen Passat Forum Nederland is van ons allemaal :P

 

Maar het is triest dat er mensen zoals dez pipo zijn. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet dat ik voor hem op moet passen. Ben relatief nieuw hier en had her en der wel wat gehoord..

 

In ieder geval succes voor de  "slachtoffers". Je snapt niet waarom mensen dit doen. Of hij is ziek, of zijn problemen zijn nog groter dan de problemen die hij veroorzaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit soort dingen voorvallen direct aan de moderators melden. Zij kunnen dit soort personen ook "pushen" om de koop netjes af te handelen of anders de persoon van het forum te verwijderen en te blocken. Of dit dan ook op IP adres mogelijk is weet ik niet maar ze doen er dan echt hun best om "ons" te beschermen. Ben ik een optimist? Een pessimist?! Nee! Ik ben een realist!! ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit soort dingen voorvallen direct aan de moderators melden. Zij kunnen dit soort personen ook "pushen" om de koop netjes af te handelen of anders de persoon van het forum te verwijderen en te blocken. Of dit dan ook op IP adres mogelijk is weet ik niet maar ze doen er dan echt hun best om "ons" te beschermen. Ben ik een optimist? Een pessimist?! Nee! Ik ben een realist!!

Ik heb idd, weet niet meer voor wie, Ids gesommeerd de betaalde spullen op te sturen. Heeft ie vrij vlot daarna ook gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit soort dingen voorvallen direct aan de moderators melden. Zij kunnen dit soort personen ook "pushen" om de koop netjes af te handelen of anders de persoon van het forum te verwijderen en te blocken. Of dit dan ook op IP adres mogelijk is weet ik niet maar ze doen er dan echt hun best om "ons" te beschermen. Ben ik een optimist? Een pessimist?! Nee! Ik ben een realist!! ????

Geen feministische ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft krijgt hij ook wat hem toekomt begrijp me goed. En elkaar waarschuwen moeten we natuurlijk ook doen. Maar laten wij ons niet verlagen tot dingen die zonde zijn voor het forum.

 

verstuurd met een moderne magnetron

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden