Ga naar inhoud
  • 0

kofferbak verlichting werkt niet


francisco

Vraag

Hallo allemaal,

 

De zoek functie heb ik het een en ander op los gelaten, net als op google... maar ik krijg eigenlijk mijn probleem niet echt gevonden. Als ik de auto ontgrendel (passat 3C 2006) dan gaan de lampen aan en de binnen verlichting. Maar de kofferbak verlichting blijft uit, ook bij het openen van de achterklep. (erg lastig in het donker met de muziek spullen).

 

Kan iemand mij op weg helpen waar ik moet zoeken ;-)  met bijvoorbeeld hoeveel amp en watt er op de kabel hoort te staan. Achter klepslot werkt wel na behoren.

 

wat ik zeker weet:

- lampje is goed (door gemeten)

- slotvanger in de RVS lijst zie ik het klepje met veertjes, verbogen zitten (klep sluit verders goed)

- achterklep slot en mistlicht, achter uit rij verlichting werkt na behoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor de tip, 

 

Vanmiddag toch even langs de dealer gegaan (vd Udenhout in 's-Hertogenbosch) netjes geholpen en voor €55,- inc BTW variant 1K6 827 505 E gekocht. B/C is vervangen door de E variant.

Weer wat geleerd :wink:

 

Demontage:

- 4x t20 (tork) schroefjes, beide handgreep klepjes zitten schroefjes en onder de gevarendriehoek luikje.

- Binnen scherm lostrekken (goeie ruk aan de handgreep gaten)

- Stekker losklikken met platte schroevendraaider (3,5)

- Ouder Lidlock (slotje) aftekenen voor afstellen nieuwe motor

- De twee twaalfkant boutjes losmaken en je kunt het slot er uitpakken

 

Bedankt voor de tips en het meedenken.

 

Grt

Frank

aangepast door francisco
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eens een kleine update, via de link http://www.oemepc.com kon ik eens snuffelen zonder de auto eerst te slopen. HANDIG!

 

Symthone zijn toch wat bijgesteld..

- met achterklep knop (bestuurdersdeur) geen reactie

- met achterklep knop op sleutel geen reactie

- auto gaat bij 15km/h op slot, druk ik op de knop deuren open/sluit (bestuurderskant) kan de klep wel open gemaakt worden met de hand

- centrale vergrendeling werkt bij alles deuren netjes inc klep.

- binnen verlichting boven bestuurder stoelen en achterbank werken.

 

Na het nodige speurwerk verwacht ik dat mijn LID LOCK (1K6827505B 9B9) niet goed meer werkt. NR 27. Hoe kan ik dit testen of uitsluiten ?

 

Wederom bedankt !

 

Frank

upload.png

aangepast door francisco
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eindelijk tijd gehad om een update te plaatsen.

 

Het probleem zit hem in de connector aansluiting op het slotje. Er zijn namelijk twee van de vier pinnen afgebroken, dat verklaard waarom de achterklep nog op slot gaat.

vandaag even appje sturen na de sloop dan kunnen we binnenkort weer prutsen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden