Ga naar inhoud
  • 0

Koplampen 3B


ruubmeister

Vraag

Beste forumleden,

 

Ik ben mij een beetje aan het oriënteren voor nieuwe xenon koplampen. Wat zijn de positieve en negatieve punten van dit soort lampen? En ik zie op diverse sites (bijv. http://www.carfantasy.nl/koplampen-vw-passat-xenon-look-p-274.html ) koplampen aangeboden voor een schappelijke prijs. Heeft iemand van jullie ervaring met dit soort lampen? Is dat kwalitatief wat of kan ik dit beter niet kopen?

 

**********************

 

En hoe zit het met de hoogteverstelling? Is dat gewoon over te zetten zodat het gewoon normaal werkt?

 

Mvg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@ruubmeister

Tekst aangepast.

Onderdelen vragen en of te koop aanbieden moet in de desbetreffende sub forum.

Echter om daar een topic te kunnen openen moet je of 100 berichten hebben geplaatst of full member zijn of een verkoop tegoed aanschaffen. Full member worden of een verkoop tegoed aanschaffen kan in onze webshop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@ivo's zaten daar ook xenon lampen bij of was het enkel een unit waar nog een xenon kitje bijgehaald moet worden? En het plaatsen van de units, hoe ging dat in z'n werk? Gewoon oude eruit en nieuwe er in + stelmotortje overzetten? Of komt er nog wel wat meer bij kijken?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door ruubmeister
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Prijs is wel een beetje hoog. Je kan ze nieuw op eBay vinden voor 139,-

Xenon setje van Devilpower erin en je auto heeft meteen een andere uitstraling.

Wel voor het monteren ff nog een keer de randen afkitten tegen vocht.

De koplampen zijn gewoon plug&play (oude eruit en nieuwe erin)

Enige wat je moet doen is het stelmotortje van de hoogte verstelling overzetten van je oude koplamp. Wel voorzichtig mee omgaan aangezien die dingen snel kapot gaan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone 7+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie nu ook dat er een pit in zit. Zag in eerste instantie niet als pit.

 

Zou dus 2x H7 kunnen zijn. Voor witter licht zou ik niet hoger gaan als 5000K.

Dat 6000K het mooiste zou zijn is voor een ieder persoonlijk ben ik van mening.

Idd dat bedoelde ik!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone 7+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat ik m'n setje gewoon hier in NL haal. Mede met het oog op garantie en leveringstijd.

 

Is het wel mogelijk om reservelampen van alie te gebruiken op elke willekeurige set? Dus stel ik haal ergens een h7 setje 5000k en ik besluit om eens van alie een andere kleur (stel 6000k) te gebruiken? Zal dit werken of is het allemaal op elkaar afgestemd qua ballasten etc?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden