Ga naar inhoud
  • 0

Water uit deur


stanis40

Vraag

Heb sinds een paar dagen als ik de linkerachterdeur open doe er een sloot water uitloopt. Geen liters maar toch wel een flinke plas wat uit de deur komt of tussen de deur en het interieur zit. De auto is van binnen gewoon droog. Oke hij staat met dit nogal natte weer langs een drukke weg geparkeerd en het is ook die kant die aan de wegzijde staat. Maar toch vreemd? of niet.

 

Net of er water tussen de onderste stijl en de deurrubbers zit, dus als ik dan de deur open doe het water eruit loopt.

 

Het is dat het momenteel weer erg hard regent, dus heb ff geen zin om naar buiten te gaan.

 

Heeft iemand dit als eens gehad.

 

groet,

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je de bekleding loshaalt, zie je een plaat zitten. Deze zit met een rubber tegen de deur aan om zo het water aan de goede kant te houden. Als deze ergens niet goed aansluit, dan lekt deze water naar de verkeerde kant (binnen). Heb ik ook gehad met één deur en daar kon ik deze plaat weer fatsoeneren, zdd deze niet meer lekte.

 

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/30999-vocht-tussen-deur-en-dorpel-bij-regen-3c/

aangepast door ®win
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de bekleding loshaalt, zie je een plaat zitten. Deze zit met een rubber tegen de deur aan om zo het water aan de goede kant te houden. Als deze ergens niet goed aansluit, dan lekt deze water naar de verkeerde kant (binnen). Heb ik ook gehad met één deur en daar kon ik deze plaat weer fatsoeneren, zdd deze niet meer lekte.

 

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/30999-vocht-tussen-deur-en-dorpel-bij-regen-3c/

gaan we maar eens kijken als het niet meer regent:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook bij mij speelt dit probleem kwam ik gisteren achter, rubber gecontroleerd, gaten onder in deur zijn open, daar loopt het ook netjes uit.

 

Is er iemand die mij kan helpen met het verwijderen van de deurpanelen, zodat ik bij de binnenplaat kan komen,

 

Bij de achterdeuren is het aan 1 kant, bij de voorportieren aan beide kanten, maar stukken minder, meer druppels.

 

 

Ik kom uit Nijmegen, eindje rijden is geen probleem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden