Ga naar inhoud
  • 0

Ervaren verlagers onder ons.


Gast Fappie

Vraag

Mannen is dit wat

 

http://www.cargoods.nl/shop/maxtrac-schroefsets/10861-maxtrac-schroefset-vw-passat-3c-station-vanaf-2005/

 

of deze

 

http://www.cargoods.nl/shop/schroefsets-njt/11508-njt-schroefset-vw-passat-3c-vanaf-2004/

 

Of zeggen jullie monteer de orignele 4 Motionveren en schokbrekers onder de Passat

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan zou ik ook kijken voor hulpveren

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ik heb al besloten wat het gaat worden.. gezien de prijzen voor een setje eibach pffff

De complete poten van een 4 motion gaan eronder... 2 cm gaat die zakken... vind het prima hahahahaha

De Eibach komt wel onder mijn toekomstige Passat :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ heb hem redelijk laag staan, volbeladen op vakantie gaat bij mij nog goed, anders ietsje hoger afstellen! Valt me echt niet tegen voor het geld, stuitert ook niet erg, redelijk comfort zelfs.

Welk merk had jij ook al weer?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een complete set gaat plaatsen zou ik iig een schroefsetje nemen. Bij enkel de veren of een vaste set blijft de voorkant iets hoger staan.

Uiteraard Foppe

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Trouwens, ik heb een sportline onderstel. Hoeveel kost zo een originele set? Dempers en veren. 

Ik ben zelf ook geïnteresseerd omdat ik verwacht dit ook in 2017 te gaan aanpakken.

Ik zit nu op 230.000 km en vind het wel lekker om bij wijze van tot 400.000 er zelf lekker mee te kunnen gaan rijden.

Op mn vorige 3c had ik een bilstein b12 pro kit. Op zich beviel dat wel, de looks waren sowieso top.

Maar op klinkers of als ik alleen reed vond ik hem op hobbelige wegen te stuiterig.

In de zin van dat het leek alsof je in een houten kar reed zonder enige demping, invering, etc.

Maar dat was bij snelheiden tot 20/30 km/h. Als je in een 30 km/h zone rijdt of over parkeerplaatsen.

Eenmaal harder merkte je hier niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden