Ga naar inhoud

Zoeken op woorden korter dan 4 karakters


Tarabass

Aanbevolen berichten

Zou het mogelijk zijn het limiet van 4 karakters waarop gezocht kan worden te verkleinen naar tenminste 3 karakters? Er kan nu niet gezocht worden op apk, dsg, agm, enzovoort.

 

Daarnaast is het vervelend dat als ik zoek op "agm accu", ik wel zoek resultaten krijg. Enkel zijn die zoekresultaten voor accu, het woord agm wordt daarin genegeerd. Het lijkt echter wel alsof er gezocht wordt op "agm accu".

Link naar reactie
Delen op andere sites

De woorden met 3 karakters moet je aanvullen met de " tekens. Dus als je bvb APK wil zoeken tik je "apk" in. Dus ook letterlijk zoals ik het getypt heb met een " teken ervoor en erna.

Nice! Je hebt een bug gevonden in de software :)

 

Zoeken op "is" lukt namelijk niet, en de melding die je krijgt als je zoekt op agm zonder quotes is dat je zoekwoorden niet kleiner mogen zijn dan 4 karakters. De quotes rondom woorden zijn ervoor om op zinnen of delen ervan te zoeken. Waarschijnlijk gaat er bij het zoeken op "agm" met quotes iets niet goed bij het strippen van de quotes. Voor nu wel even geholpen..

 

Wel blijft het gek dat als ik zoek op "agm accu" (zonder quotes) hij gewoon resultaten geeft en bovenaan zet dat ik gezocht heb op "accu", maar als ik zoek op "agm" (zonder quotes) hij de melding geeft dat de woorden langer moeten zijn dan 3 karakters. Ik had die melding ook graag gehad als één van mijn zoekwoorden te kort is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even wat getest, maar als je zoekt op accu "agm", alleen quotes om agm dus, vind hij alleen resultaten voor het woord accu. Hij negeert worden korter dan 4 karakters, ook al staan daar quotes omheen..

 

Zoekresultaten:

  • agm -> waarschuwing over te kort woord en dat het woord agm uit de query is gehaald
  • accu agm -> geen waarschuwing over te kort woord, ook geen waarschuwing dat agm verwijderd is uit de query, alleen melding dat er gezocht is op accu
  • accu+agm -> geen waarschuwing over te kort woord, ook geen waarschuwing dat agm verwijderd is uit de query, alleen melding dat er gezocht is op accu+agm
  • accu "agm" -> geen waarschuwingen, melding dat er gezocht is op accu "agm", maar dat is niet zo. Er is alleen gezocht op accu, en zijn dezelfde resultaten als alleen zoeken op accu
  • "agm" -> geen waarschuwing en zoekresultaten voor agm, echter wordt het woord agm niet geaccentueerd (geel gemaakt) in de zoekresultaten

Klopt dus weinig van :P

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

accu+agm levert ook enkel resultaten op voor accu zonder agm, alhoewel de melding wel zegt dat er gezocht is op accu+agm  :neutral: 

 

accu+agm -> geen waarschuwing over te kort woord, ook geen waarschuwing dat agm verwijderd is uit de query, alleen melding dat er gezocht is op accu+agm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden