Ga naar inhoud
  • 0

schroefset monteren


sander bosman

Vraag

mijn ap schroefset is binnen dus die wil ik zsm monteren natuurlijk. hebben jullie nog adviesen waar ik rekening mee moet houden? bijv nieuwe bouten erin? welke maat is dat? of andere dingen meteen vernieuwen? en hoe hou ik de set mooi schoon? lees veel over inspuiten met blanke tectyl.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je geen brug hebt-> zoek iemand met brug, veren spanner en enige kennis van de Passat. @@Vdub heeft 2 x over een verlagingsset gemonteerd en als er een 3e nodig is dan mag hij dat weer doen.

 

Oja, hij heeft hele goede koffie????

en het is maar 45 min rijden vanaf tukkerland

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi. Nou goed wat rijden kunnen ze nog een beetje zakken. Ligt op het laagste zo te zien. Stelpotje achter er tussenuit scheelt ook nog een paar mm. Veel plezier ermee.

achter kan hij nog 3 mm zakken en voor kan hij zelfs nog iets meer. heb er 8.5j op zitten met 235 banden. gaat dat wel goed als ik nog lager ga dan?

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb 225/35x19 dus een maatje smaller als jou. Wel op het laagste vooraan enkel als ik volledig links of rechts draai raakt die net de wielkast. Achter heb ik de ap veren vervangen door kean veren dan wel met stelpotje anders te laag om te rijden zonder verdere aanpassingen aan de wielkasten. Als het zo goed gaat bij u zou ik het zo laten want staat er mooi bij.

hey dennis je hoeft geen u te zeggen hoor

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit is een gebruikte set, die zakt niet meer na.. lager moet je met die 235 niet doen.. dat gaat aanlopen...

het is mooi gelukt matthijs zat allemaal wel een beetje vast he. maar ben er blij mee.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

aangepast door sander bosman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is ook afhankelijk van de ET. Ik had ET41 icm 8,5J en 235 35 19" en die liepen achter aan bij belading. Ben overgestapt naar 225 35 19" en dat ging perfect.

 

De B7 heeft een iets andere ET en ik ga weer naar de 235 35 19" vanwege bescherming van de velg.

et waarde 45

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch raar he, ik had ook 235 40 18" wintervelgen met ET47 en dit liep nergens aan. Had bij mn B6 toen een 40mm Koni vaste verlaging.

 

Bij de lugano's liep het achter aan en bij jou loopt het voor aan. Zoveel verschil zit er niet in de waarden onderling maar toch verschillende probleempjes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden