Ga naar inhoud
  • 0

Interieur beveiliging(Opgelost)


Thomas_D

Vraag

Hey Allemaal,

 

Ik heb een interieur knopje in mijn deurstijl zitten.(zie foto) nu is mijn vraag......

 

Worden deze er vanuit de fabriek standaard ingebouwd of heb ik daadwerkelijk interieur beveiliging?

 

Als ik in de auto zit met de deur op slot en beweeg gebeurd er niets. maar waarom zit dat knopje er dan?

 

 

Ik heur het wel..

 

 

Greetz Druif

post-25216-0-35621800-1487219743_thumb.png

aangepast door Thomas_D
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En wat is iets meer dan enkel bewegen dan?

 

Bedankt voor de reacties tot nu toe :)

klappen in die handjesssss :mrgreen: . denk ook dat je even moet wachten en dat het alarm niet direct op scherp staat.

je alarmhoorn werkt toch nog naar behoren ? testen kan dmv bestuurdersruit open, dan uitstappen, deuren op slot, trekken aan de motorkaphendel en dan zou het alarm moeten af gaan en de dubbele knipperlichten zouden moeten beginnen werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heb je fabrieksalarm erin zitten met hellingssenor en interieur sensoren.

 

Je zal net iets meer moeten doen dan enkel bewegen.

Als je module 46 uitleest komt erbij in de 2de regel . Innerraumsensor und neigunssensor bij het uitlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alleen interieurbewaking, als je ook helinghoek hebt zit er nog een knop onder

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Neen dat klopt niet. Dit is afhankelijk van het bouwjaar. Mijn passat heeft ook deze knop als de TS en ik heb zowel wegsleep sensor als interieur sensoren. De oudere versie passat heeft idd nog een dubbele knop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even nog een linkje naar een oud topic waarin ook de enkele en dubbele knop ter sprake komt.

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36635-Hoe-vaststellen-type-beveiliging

 

Was eens van plan om mijn enkel knop om te bouwen naar een dubbele maar is er tot nu toe nog niet van gekomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heb je fabrieksalarm erin zitten met hellingssenor en interieur sensoren.

 

Je zal net iets meer moeten doen dan enkel bewegen.

Als je module 46 uitleest komt erbij in de 2de regel . Innerraumsensor und neigunssensor bij het uitlezen.

En wat is iets meer dan enkel bewegen dan?

 

Bedankt voor de reacties tot nu toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier een B8 MY2018 en heb o.a. het Executive Plus pakket met 'Diefstalalarm'. Ik heb e.e.a. getest en de interieurbewaking doet het prima als ik mezelf opsluit en na 30seconden beweeg. Wat ik mij afvraag is waarom ik geen knopje in de deurstijl heb? Ik kan enkel in het menu op de Discover Pro een optie vinden om de interieurbewaking uit te zetten, over het evt. aanwezige hellingshoekdetectie wordt niet genoemd?

 

In het instructieboekje heeft men het wél weer over een knopje...? Iemand anders met een B8 MY2018 die meer weet?

aangepast door MrMark
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 3-2-2018 at 10:27, MrMark said:

Hier een B8 MY2018 en heb o.a. het Executive Plus pakket met 'Diefstalalarm'. Ik heb e.e.a. getest en de interieurbewaking doet het prima als ik mezelf opsluit en na 30seconden beweeg. Wat ik mij afvraag is waarom ik geen knopje in de deurstijl heb? Ik kan enkel in het menu op de Discover Pro een optie vinden om de interieurbewaking uit te zetten, over het evt. aanwezige hellingshoekdetectie wordt niet genoemd?

 

In het instructieboekje heeft men het wél weer over een knopje...? Iemand anders met een B8 MY2018 die meer weet?

Ik heb mij ook al scheel gezocht in de auto (B8 MY2018), maar geen knopje gevonden. Blij deze post gevonden te hebben in ieder geval. Alarm werkt wel degelijk, al gelijk op de dag van aankoop (in Duitsland). De auto op de auto-ambulance gereden en na het vastsjorren de deuren vergrendeld. We waren nog geen 10 meter ver of we hadden een loeiende auto achter ons hangen 😀

Oplossing was om de deuren te ontgrendelen voor de rest van de reis.

aangepast door jakenl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

B8 uit 2018, geen knopje, wel optie interieurbewaking in Discover Media.

En het werkt ook, weet ik uit ervaring. Toen ik 'm net had een keer uitgestapt en even snel een winkel in gelopen. Enorm lawaai opeens buiten, en ik zat me al te ergeren, tot ik buitenkwam en zag dat het mijn eigen auto was. Oeps. De hond had namelijk even in de kofferbak moeten wachten, en ik was vergeten dat ik interieurbewaking heb in deze auto... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden