Ga naar inhoud
  • 0

Carter-ontluchting en pijlstok+buis vervangen


GerVenlo

Vraag

Hoi,

 

Vandaag de carter ontluchting leidingen met de o-ringen vervangen (de kunststof was op kort, gescheurd, afgebroken. Gevolg olie stank in de auto.

Jeetje was een heel gepruts om de oude te verwijderen en laat staan om de nieuwe weer te plaatsen zonder andere onderdelen de demonteren t.b.v. plaats verschaffing. maar het is gelukt.

post-25661-0-19195600-1487193560_thumb.jpg

 

Gelijk ook de pijlstok en de kunststof pijlstok-buis/trechter vervangen ook deze waren OP.

post-25661-0-48861800-1487193593_thumb.jpg

 

wat ik mis of nog niet heb ontdekt weet een van jullie een NL site is net als deze waar je expoled-view tekeningen hebt met de bijbehorende nummers en onderdelen nummers net als HIER => http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2002/drive_standart/226/hg_ug/103/subcategory/103005/part_id/3685688/lang/e

 

 

Groetjes,

GerVenlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

Tnx.

 

had ik over heen gekeken dus.

Maar als ik daar mijn VIN code invul zegt i.

 

"Er is iets mis gegaan.
Er is geen resultaat voor uw VIN code of uw ingevoerde VIN-code is onjuist!
Probeer het nog eens!"

 

iemand enig idee hoe dat kan, nu moet ik dus handmatig aan zoeken naar het juiste model, motor type enz.

 

Groetjes,

GerVenlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik mag binnenkort ook aan de gang. vandaag olie peilen en knak de houder brak in tweëen. :neutral: .

 

moet ik het hele inlaatspruitstuk demonteren om hem te vervangen? en evt een tip om het restant pijp uit t blok te peuteren,zal een lekker klusje worden.

 

van de week maar even bij de dealer een nieuwe bestellen voor mijn 3BG met ALT motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Nee ik heb het spruitstuk gewoon laten zitten, (is wel een AZM motor).

Ik zou ook gelijk een nieuwe pijlstok trechter monteren (willen ook nog al eens breken) en ik zou er niet van staan te kijken als je de trechter eraf hebt getrokken dat je dan ook het rest gedeelte van jou pijlstok zo kunt pakken tenminste als enkel de handgreep van je stok af is gebroken. zitten er rest stukken/stukjes in het blok zal (denk ik) je carterpan eraf moeten.

 

 

Groetjes & suc6,

GerVenlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden