Ga naar inhoud
  • 0

TDI onderhoudsbeurt


jacohatt

Vraag

Mijn 150pk TDi B8 moest naar de dealer voor een kleine onderhoudsbeurt.

Ik was geschockt om te horen dat ik €540 moet betalen, alleen de reguliere onderhoud, geen reparaties!

Ik vind dat echt belachelijk. Ik weet dat meeste B8 Passats lease auto's zijn, en dat de onderhoud dan door de bedrijf betaald worden, maar VW maakt het onmogelijk voor de privé eigenaar om de auto naar de dealer te neem voor onderhoud. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

godsamme wat een prijzen... VW = VOLKSwagen?

 

Wat wordt er dan allemaal vervangen? olie, rondelle carterbout, oliefilter,...? En dan dubbel zoveel betalen voor slechte longlife olie die veel te dun wordt onder hoge belasting ipv goeie synthetische 5w40, ik snap er helemaal niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik kijk wat ik aan "dealer"onderhouden auto's binnen krijg van 2-5jr oud die een x-aantal (erg dure) beurten gehad moet hebben en dat er bijv het eerste interieurfilter nog in zit, meer blad in de luchtfilterbak dan in het bos.. bij 90dkm nog geen bougies gehad en ga zo maar door.. belachelijk.. DSG olie moet elke 60dkm(voorschrift), krijg je dan de auto bij 53 (met een 2jr of 30dkm interval) dan moet  die beurt dus gebeuren.. anders kom je op 83dkm.. en dan staat het weer niet in het systeem en ben je weer 30 verder etc.. en maar afvragen waarom het kapotloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik kijk wat ik aan "dealer"onderhouden auto's binnen krijg van 2-5jr oud die een x-aantal (erg dure) beurten gehad moet hebben en dat er bijv het eerste interieurfilter nog in zit, meer blad in de luchtfilterbak dan in het bos.. bij 90dkm nog geen bougies gehad en ga zo maar door.. belachelijk.. DSG olie moet elke 60dkm(voorschrift), krijg je dan de auto bij 53 (met een 2jr of 30dkm interval) dan moet  die beurt dus gebeuren.. anders kom je op 83dkm.. en dan staat het weer niet in het systeem en ben je weer 30 verder etc.. en maar afvragen waarom het kapotloopt..

Dat is klanten binding van VW denk ik Matthijs :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden