Ga naar inhoud
  • 0

1.4tsi of 1.8tsi dsg


carakovac79

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou voor de 1.8tsi gaan, ik hou van wat extra vermogen waar door hij waarschijnlijk wat rustiger is op lagere snelheid. Heb zelf een 2.0 fsi genoeg vermogen en je hoeft niet meteen terug te schakelen als je wil accelereren, gewoon een beetje gas bij :mrgreen:   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1.4TSI verbruikt 1liter op 1000 km en plus de 1.8 is beter en krachtig.

 

Leuk om te chippen

Mijn 1.4 tsi niet.

 

de 1.8 tsi van broer is al voorzien van nieuwe zuigers voor het olie probleem.

 

Dus voor de topic starter zou ik zeggen laat je verleiden door er mee te rijden en de boekjes te controleren.

Anders geen vag nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn 1.4 tsi niet.

 

de 1.8 tsi van broer is al voorzien van nieuwe zuigers voor het olie probleem.

 

Dus voor de topic starter zou ik zeggen laat je verleiden door er mee te rijden en de boekjes te controleren.

Anders geen vag nemen.

Te snel beantwoord, je hebt gelijk.....waar ik het over heb ging om de 1.4 tsi gti en niet over de 1.4tsi .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1.4tsi uit de polo gti is idd de grootste ellende wat ze gemaakt hebben.

De 1.8tsi is ook niet helemaal vlekken loos. Olie verbruik bij bepaalde types is ook hoog en vele hebben ook al de distributie ketting met spanners moeten vervangen. Wel heb ik van een monteur van Skoda gehoord dat het wel om een bepaalde motorcode gaat. Ik heb bzb en daar heeft hij nog nooit een ketting van hoeven wisselen. Motorcode CDAA komt meeste voor vertelde hij. Ik heb overigens van beiden geen last, mijn olie verbruik is ongeveer 1/2 liter op 20.000km: 1.8tsi bzb met 112.000km op de teller. Olie wissel elke keer tussen de 15.000km - 20.000km om alle ellende voor te zijn.

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waar kan ik die kopen 1 liter op de 1000 km.... haal hem gelijk op :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Mijn buurman zijn zoon heeft er een als je het wilt.

 

Het is een 1.4 TSI GTI .

 

Hij zegt het zelf dat de olie verbruik groot is.

 

En jaaaas ik weet wat jij bedoelt, begin de Hollanders beter te begrijpen tegenwoordig :mrgreen:

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden