Ga naar inhoud
  • 0

Car Net


Wimh

Vraag

Ik heb, naar ik vrees, een tamelijk domme vraag.

 

Ik vroeg me af of het mogelijk is in mijn Passat 2015 een internetverbinding te krijgen en hoe dat dan werkt.

 

Op het internet heb ik me aangemeld voor Car Net. Ik kreeg vervolgens een registratiecode maar nu loop ik vast. 

 

In de auto is de eerste stap vervolgens dat de wagen een verbinding met het internet tot stand brengt. Hoe doe je dat?

 

Jullie zien, veel meer dan de klok horen luiden weet ik niet.

 

Wie kan me helpen?

 

Alvast dank!Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet een simkaart met internet toegang in de Simslot doen. Die vind je in de dashboardkastje.

 

Dat Simslot is een optie, zou er dus ook niet in kunnen zitten. In dat geval is het de bedoeling om een smartphone als wifi hotspot te laten werken, de Discover maakt dan verbinding met die hotspot. Omdat dat met name bij iPhones erg onhandig is kan je ook een 3- of 4g dongle gebruiken met een data abonnement. Zie daarvoor dit topic: http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/38768-ervaring-verkeersinfo-discover-pro-via-mobiele-hotspot/

 

Succes,

 

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan ook gewoon rSAP op je telefoon aanzetten en koppelen met de discovery , werkt prachtig en geen gedoe met een extra simkaart .

Ik zet dan ook nog wifi hotspot op mn Discover pro aan zodat mijn flitspaaltelefoon zijn database over dezelfde verbinding kan updaten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden