Ga naar inhoud

Mensen dit kan toch niet.


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Deze is het nu geworden maar nog onbeladen, post wel fotootje als ik 14e ga rijden

686453c42e15628bbeca524241de97bf.jpg

 

Box moet wel ver naar voren wil kofferklep nog open kunnen

Dan heb je ook geen zonneklep of zonnebril nodig.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is het nu geworden maar nog onbeladen, post wel fotootje als ik 14e ga rijden

686453c42e15628bbeca524241de97bf.jpg

 

Box moet wel ver naar voren wil kofferklep nog open kunnen

 

wij hebben de Thule Atlantis 900 van twee kanten te openen, zo gemonteerd als op de foto .... gat de klep achter open maar voor zou je moeite moeten doen om ze rijdend te zien .... maw zonnekleppen blijven nodig  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo auto zit al goed vol, begint al beetje te zakken. Bandjes op 2.5 en 3.0, woensdag volle bak op het dak en gas

20501a15298f9a7383365cf77a9987fc.jpg

Kan ik eigenlijk hier leeg gewoon op 2.5 en 3.0 bar blijven rijden...? Lastig om hier met "koude" banden even druk te verlagen op juiste spanning weer terug te brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder een FSI met 18" (jouw bandenmaat is eigenlijk een inch te groot) voor 2,6 en achter 2,9 zonder load. Onder load waarschijnlijk ongeveer 3,0/3,3..

 

Er zijn verschillende tabellen te vinden op internet. Vredestein geeft dit ongeveer aan. Continental geeft vaak veel lagere druk aan. Ikzelf kies vaak voor de hardere band, omdat ik dat lekkerder vind rijden. Vooral achter 0,4 bar hoger ten opzichte van voor geeft de wegligging meer sportiviteit.

 

Ik werd door de plaatselijke bandenboer met 2,2 voor en achter op pad gestuurd na nieuwe banden te laten monteren. De spanningsmeter begon te loeien en ik had het gevoel door te glijden in bochten en te wiegen. Toen ik hem zei dat ik 3,0 erin wilde hebben begon hij te lachen en zei dat dat veel te hard was. De tabellen liegen niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden