Ga naar inhoud
  • 0

Drl via standlicht


Fopperr

Vraag

Ik heb andere koplampen besteld. Dit zijn look-a-like oem xenon lampen van de B7.

 

Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om de led strip als drl te gebruiken. Ik heb de lampen nog niet ontvangen maar vermoed dat de ledstrip de standlichten vervangt.

 

Ik rij meestal met verlichting aan dus drl is geen must maar toch fijn als het werkend te krijgen is, bij de oem koplampen werkt het natuurlijk ook. Dat zal ook te maken hebben met meerdere modules en sensoren maar het kan dus wel.

 

Heb al van Matthijs begrepen dat de b7 hier echt niet veel mogelijkheden biedt maar wellicht is er een goeroe die een oplossing heeft.

 

Foto ter illustratie:

211e00fb2ad9b1900ece29d2c70e0dd3.jpg

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je het ook al geprobeerd om drl werkend te krijgen door alleen onderstaande bit aan te vinken?

Zoals al eerder aangegeven. Zo had ik het eerst ook werkend. Stadslicht is dan drl overdag. Dimmen werkte overigens niet toen.

 

byte 15 bit 6

Daytime Running Lights (DRL) via separate Lights active

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, veranderd niks.

 

Ik moet echt iets externs hebben dat de stadslicht/drl bij mij aanzet als schakelaar op auto staat en het licht genoeg is.

 

Een externe module zou dit kunnen verzorgen. De optie die @@dreke opperde om een (of 2) originele modules te plaatsen is ook een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden