Ga naar inhoud

Sleutel afneembare trekhaak kwijt???


shrek

Aanbevolen berichten

Hallo..

 

Ik heb op mijn passat een afneembare trekhaak orgineel van VW,maar vorige eigenaar heeft me geen sleutel overhandigt deze was kwijt?

iemand een idee of je ze kan laten maken bij VW?

of wat is nog een oplossing???

 

Alvast bedankt..

 

Kevin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een org Bosal eronder, en ook bij mij was het sleuteltje afgebroken.

Bosal reageerde niet op mn mail.

 

Ik ben toen naar een winkel van Schuurman schoenen gegaan en die zag in zn pc dat het een geregistreerd nummer was en maakte binnen 5 minuten een nieuwe sleutel, kosten €3,50

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een org Bosal eronder, en ook bij mij was het sleuteltje afgebroken.

Bosal reageerde niet op mn mail.

 

Ik ben toen naar een winkel van Schuurman schoenen gegaan en die zag in zn pc dat het een geregistreerd nummer was en maakte binnen 5 minuten een nieuwe sleutel, kosten €3,50

 

Dat zou fijn zijn..

heeft die orgineel dan ook ergens een nummer???

waar moet ik dat zoeken???

 

greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat op de sleutel

 

Daar heeft Shrek dan dus niets aan :-)

 

@Shrek: ik denk dat de enige optie inderdaad is om te kijken of je trekhaak zelf een serienummer heeft, en dan via je dealer of de fabrikant probeert het sleutelnummer te achterhalen o.i.d.

Of misschien is het slot zelf te vervangen door een nieuwe (met sleutel)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een paar foto's van mijn trekhaak. Volgens mij is dit een Bosal, ik heb ook foto's gezien van een Westfalia, maar daarvan lijkt mij in elk geval de knop voor de vergrendeling anders.

Op de website van Bosal NL vond ik het volgende typenummer: 027-463.

 

Het lastige is dat ik de naam Bosal op de trekhaak nergens tegenkom. Weet iemand hier misschien meer over?

post-3807-1423822324,7741_thumb.jpg

post-3807-1423822324,821_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is die metaalkleurige Pin eruit , bij Arjen nog verzonken .

Volgens mij hetzelfde.

Gewoon een Bosal dealer zoeken, die hebben een aanvraag formulier voor o.a de sleutels. Moet je ff de gegevens van je plaatje (naast je contactstop (vaste deel)) op het formulier zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de tips, ik ga er maandag gelijk achteraan. Die codes staan bij mij ook aan de andere kant van de vergrendeling dus dat zit wel goed. Morgen even het typeplaatje opzoeken.

 

Zal ik 'm gelijk ook even wat schoonmaken, bijwerken en invetten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Bij onze Passat het zelfde probleem geen sleuteltjes van de trek haak (moet morgen maar eens de hele kofferbak na zoeken. Maar blijkbaar kan je niet of wel de sleutels bestellen bij Bosal?

Tip. Kijk eens in de koker die het reserve wiel klemt. Op de draaidop zit een plaatje die afneembaar is. Bij mij lagen ze daarin. 3 stuks. 2 westfalia en 1 bosal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden