Ga naar inhoud
  • 0

Muziek luisteren via Bluetooth RNS MFD2-DVD


RoyG

Vraag

Mijn passat is uitgerust met de standaard RNS MFD2-DVD. ( Upgrade zit in de planning )

Ik kan via bluetooth verbinding maken met de auto en zo handsfree bellen. De heeft de auto in de armleuning unit een Nokia uitsluiting zitten.

 

Nu vroeg ik het af of er een mogelijkheid bestaat om via mijn telefoon via bluetooth het mogelijk is om muziek af te spelen over het Dynaudio systeem welke

in de auto zit. 

 

In de VW Up welke ik hiervoor in het bezit had kon dit namelijk wel via het mediasysteem.

 

Alvast bedankt voor de reacties !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bluetooth streamen doe je niet via RNS maar via telefoonmodule die rechts onder de passagiers stoel ligt. Rns geeft het alleen maar door, nou weet ik dat een Rns 510 wel de de ondersteuning heeft. Maar een MFD2, dat durf ik je niet te vertellen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een van de hoofdredenen waarom ik mijn MFD2 verkocht heb en er een android voor in de plaats heb gezet.

 

De MFD2 toevallig deze week voor 200,- verkocht (via duitsland) en de android heb ik op marktplaats voor 175,- gekocht maar daar moet je natuurlijk beide net geluk mee hebben.

 

 

Ik ben er dit weekend wel achtergekomen dat android niet altijd hetzelfde android is ook al ziet het op het 1e gezicht er hetzelfde uit.

Vriend van mij had ook een android radio gekocht, maar daar konden we dus geen tomtom op installeren want de hardware werd niet ondersteund.

Nog even zitten proberen maar ook via alternatieve wegen lukt het niet, volgende keer gaan we daar nog eens mee verder misschien lukt het nog maar is allemaal wel omslachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden