Ga naar inhoud
  • 0

Spontaan klikkende alarmlicht module


PMKoning

Vraag

Dag heren,

 

sinds kort is een euveltje terug dat ik vorige zomer ook al eens had: de verklikker van de alarm/knipperlichten (die rechts ergens in de middenconsole van het dashboard zit) gaat spontaan zijn klikjes in een vreemd en onregelmatig ritme weergeven.

Het is ook dan weer wel en dan weer niet, maar wordt wel aangezwengeld door gebruik van de RAWs, daarna gaat ie dan zomaar opeens weer los met klikken  :mrgreen: en houdt later ook zo maar weer op.

 

Op zich geen drama, want de lampjes doen niet mee (dan zou het natuurlijk gevaarlijk zijn), maar zeker als er geen muziek aan staat best wel irritant, zeker omdat het toch ook wel eens een tijdje wil duren.

 

Ik vermoed dus dat de module die de alarm/RAW lichten aanstuurt de geest heeft gegeven ( op zich niet raar na 402578 kms  :blink2: ). Is dat iets wat relatief makkelijk te vervangen is, of moet het halve dash uit elkaar?

Een duur onderdeel? Iemand die weet welk nummertje dat heeft?

 

Kortom, wie weet raad?!

 

Thanks voor jullie inzichten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Achter je stuur, als je een beetje handig bent, de onderste kap loshalen en schoonmaken, of je stuur eraf halen en ook de bovenste afdekking ervan af halen, wat jezelf wilt, heb het in het verleden ook zo gedaan. En bij mij was het toen weer over.

 

En anders een nieuwe erop, zoals Eric aangeeft. Maar eerst proberen met schoonmaken! Vervangen kan altijd nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden