Ga naar inhoud
  • 0

Zekering binnenverlichting


Vdub

Vraag

Aangezien het niet uit kan bij VW om in het instructieboekje een lijst met zekeringen weer te geven, hier ff de vraag.

 

Klant heeft geprobeerd binnenverlichting van LED te voorzien, achterin ging het mis en heeft ie kortsluiting gemaakt..

Ik heb alle zekeringen gecheckt, zowel doorgemeten als eruit gehaald visueel.

 

Rechts zit niks bij deze 3AA, alleen links en onder de motorkap.

 

In Elsawin kan ik niks vinden mbt die specifieke zekering

 

Op Motor-talk staan bijlages met onleesbare tekst van een boekje(te klein ingescand/jpg etc), zelfde als in Elsawin

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

alles nageplozen, geen zekeringen stuk, geen fouten in BCM, andere BCM laten halen, geplaatst, probleem opgelost.

 

TIP, wees dus erg voorzichtig met het plaatsen van andere lampjes in met name de unit voor de achterpassagiers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik bekijk het morgen meteen, ik denk alleen dat het een thermisch iets is, heb de stroomloopschema's even bekeken en de stroom komt rechtstreeks van de BCM, ga morgen eerst ff de accu eraf halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik bekijk het morgen meteen, ik denk alleen dat het een thermisch iets is, heb de stroomloopschema's even bekeken en de stroom komt rechtstreeks van de BCM, ga morgen eerst ff de accu eraf halen

misschien een fout te vinden in het BCM ? dat dit moet gereset worden ..

even de accu eraf kan nooit verkeerd zijn. succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben mild geweest met de zoekuren, klant was ook al ff bij JD geweest toen ik daar aan het werk was, daar ook al ff gezocht, vanmorgen nog een uur of wat al met al.. ik weet zo niet wat de module bij de dealer nieuw kost, maar ik denk dat de totale rekening daar zeker een 800-1000 was geweest..

 

Wel duur voor het vervangen/plaatsen van een paar leds..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden