Ga naar inhoud
  • 0

Sleutel passat 2.0 tdi 140 pk


Rudyba

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt maar zijn een beetje zat vd passat, laatste tijd doen we niets anders als de auto repareren. In 1 jaar al over de € 1.000,- aan rekeningen. En nog niet kleur nu de sleutel erbij etc

Och dat valt nog mee, er zijn erbij die hogere kosten hebben. :mrgreen:

En bij je volgende auto die je misschien gaat aanschaffen... kun je ook zomaar pech hebben.

 

Je moet een beetje geluk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor €1000 heb je geen andere, ga je nieuwer rijden, hoop afschrijving en blijf je je passat rijden, dan kunnen de onderhoudskosten wat hoger zijn. Een fuseekogel noch een homokineet heeft het eeuwige leven. Dus kan allemaal. Ik vind de kosten wel meevallen, weet niet wat je tot nu toe hebt gehad, onderhoud of reparatiekosten beide misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou het is ook meer dat als we naar de garage gaan we een week of paar week later weer wat hebben. Vinden dat verdacht!

 

Voorbeeld beurtje gedaan olie etc... 1,5 week later lekkega... krukaskeeringen dat vervangen... nu nog steeds lekkage.... auto wordt apk voorgekeurd door die garage, wat dingen vervangen. Zegt re fuseekogel mogelijk ook vervangen li fuseekogel is net vervangen. Dezelfde week begint de homokineet volgens de een te kraken.. die garage lijkt bijna zichzelf aan het werk te houden... of is het gewoon toeval.. Passat heeft nu 212.000 gereden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij zoveel twijfel ga je toch gewoon naar een garage? Of zoek even rond op het forum, genoeg goede monteurs hier.

Ook bij jou in de buurt.

 

Ik heb al 8 jaar dezelfde monteur en ontzettend tevreden. Alle auto's van de familie zijn inmiddels bij hem in onderhoud, uitgezonderd de leaseauto van mijn zwager. Ik ga altijd naar @@Vdub toe, dan weet je in ieder geval zeker dat je een eerlijke goede monteur hebt die denkt in oplossingen en niet perse aan hoe duur een reparatie is. Vergeet echter niet dat onderdelen soms duur zijn en de reparatie op zich qua uren mee valt.

 

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou het is ook meer dat als we naar de garage gaan we een week of paar week later weer wat hebben. Vinden dat verdacht!

 

Voorbeeld beurtje gedaan olie etc... 1,5 week later lekkega... krukaskeeringen dat vervangen... nu nog steeds lekkage.... auto wordt apk voorgekeurd door die garage, wat dingen vervangen. Zegt re fuseekogel mogelijk ook vervangen li fuseekogel is net vervangen. Dezelfde week begint de homokineet volgens de een te kraken.. die garage lijkt bijna zichzelf aan het werk te houden... of is het gewoon toeval.. Passat heeft nu 212.000 gereden

Als je iemand niet vertrouwd, dan moet je er niet meer heen gaan! Alles gebeurd altijd na een beurt, je let meer op dingen. En misschien had de man moeten zeggen, vervang recht ook meteen want hij is toch slecht. Maar dan vinden veel mensen het weer te duur worden. Ik weet niet welke krukaskeerring er lek is maar die weleens stuk en misschien zweette deze al. Het zijn niet echt dingen die ff "stuk" maakt om de auto weer terug te laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok heb al 20 jaar dezelfde monteur voor dingen wat ik niet zelf kan doen. Geeft altijd door wat er eventueel aan zit te komen. Als je geen vertrouwen hebt moet je een ander zoeken.

 

Vertrouwen moet je opbouwen en er moet een klik zijn, stukje mensenkennis zou ook mooi zijn

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden