Ga naar inhoud
  • 0

Fuseekogels en vaak reparaties juist na bezoek garage


Rudyba

Vraag

Even een tijd niet op dit forum geweest. Gaat om passat 3 c tdi 140 pk van 2007 nu met 212.000 km.

 

Auto is onlangs gekeurd, eerst voorgekeurd door de garage en daarna bij een apk station gekeurd. Oa fuseekogel en aandrijfhoes lv vervangen.. bij ophalen zei de garage dat fusee kogel rv ook niet goed meer was. Nu nog geen week later al enorm gekraak... toeval of doet de garage er wat aan? Express dan.

 

Paar maand geleden beurt laten doen olie en filters.... 1,5 week later lekkage aan de keerringen vd versnellingsbak!

 

Iedere keer as we naar de garage gaan is er wel wat na een paar weken?

 

Nu is de garage wel goedkoop maar ja, laatste tijd mankeert er elke maand wel wat aan de auto!

 

En hij heeft wel goede referenties maar toch hij houd zich wel aan het werk zo.

 

Iemand uit noord nederland idbv assen die eerlijk kan kijken naar de auto???

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk gewoon pech hebben. Ik ga ook gewoon naar de vakgarage en vorig jaar mijn homokineet laten vervangen . Monteur zij dat de andere er ook aan zit te komen ???? soms hoor ik hem lichtjes .maar ik vervang hem nog niet. Tja als je garage niet vertrouwd dan moet je er niet meer heen gaan toch?? Dealers zijn ook de grootste stealers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een tijd niet op dit forum geweest. Gaat om passat 3 c tdi 140 pk van 2007 nu met 212.000 km.

Auto is onlangs gekeurd, eerst voorgekeurd door de garage en daarna bij een apk station gekeurd. Oa fuseekogel en aandrijfhoes lv vervangen.. bij ophalen zei de garage dat fusee kogel rv ook niet goed meer was. Nu nog geen week later al enorm gekraak... toeval of doet de garage er wat aan? Express dan.

Paar maand geleden beurt laten doen olie en filters.... 1,5 week later lekkage aan de keerringen vd versnellingsbak!

Iedere keer as we naar de garage gaan is er wel wat na een paar weken?

Nu is de garage wel goedkoop maar ja, laatste tijd mankeert er elke maand wel wat aan de auto!

En hij heeft wel goede referenties maar toch hij houd zich wel aan het werk zo.

Iemand uit noord nederland idbv assen die eerlijk kan kijken naar de auto???

Als je het niet vertrouwd niet meer gaan.

Is JB Autoservice te doen voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden