Ga naar inhoud
  • 0

Koelvloeistof lekkage


Cor Gerritsen

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om wat voor Passat gaat het? Type, motor?

Zijn er gewoon klakkeloos onderdelen vervangen of is er ook nog een diagnose gesteld e.d.?

 

Hier is namelijk weinig uit op te maken...

 

Ik ga voor de rechterachterband ;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

aangepast door ThomasTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry, ik ben niet duidelijk genoeg. Het is een vw passat tdi1.6 bluemotion. 1x koelvloeistof bijgevuld. Bij garage geweest systeem onder druk gezet. Niets gevonden, geen lekkage. Weer bij moeten vullen. Weer naar de garage, systeem onder druk gezet, waterpomp defect. Gerepareerd.

Koelvloeistof lampje gaat weer branden. Kan wordt er gezegd (luchtbel) Weer bijgevuld.

Koelvloeistof weer onder niveau. Systeem weer onder druk gezet. Nu is de thermostaathuis vervangen. Ik heb er geen vertrouwen meer in want het koelvloeistof niveau zak weer. Wat kan dit nu zijn? Ik loop bij een erkende vw dealer. Het moet toch mogelijk zijn om dit defect in 1x te verhelpen?

aangepast door Cor Gerritsen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dat laatst 2 keer gehad bij warmer weer.bijgevuld nu 2 maanden geleden en hij blijft op peil....hoe ken dat nou?

Distr wissel gaat wel in de zomer gebeuren door iemand die dat kan beetje in de buurt?

Onderdelen kosten nog geen 200 euro dus is de moeite ze te vervangen...

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier ook koelvloeistof lekkage geconstateerd deze week. Vandaag stofkap van de distributie even eraf gehaald, alles nat ????. Meteen maar nieuwe waterpomp distributieriem en multiriem besteld.

 

passat b7 2.0 tdi

aangepast door moud
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het karter zat bij mijn 1.6TDI B7 in een geluidsdempende deken gewikkeld. Die was ook helemaal zeiknat geworden en was ook vervangen. Oorzaak was een lek in de pomp zelf, ergens was een kanaaltje dichtgemaakt door er een kogeltje in te persen, maar precies daar lekte de pomp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden