Ga naar inhoud

Wat gaat er allemaal stuk bij een V5 2.3L etc


hawky007

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Ik rijd mijn 2004 Athene Sport nu bijna 2 jaar zonder werkelijke problemen.Gekocht bij een kilometerstand van 223k.
Ik heb nog geen waslijst aan vervangen onderdelen. En dat wil ik graag zo houden.  :wink: 
Bij aankoop is de distributieketting nog vervangen op kosten verkoper. Was een hele klus, hiervoor moest blijkbaar het motorblok "even" uit de auto zakken.

Zelf heb ik tot nu toe de volgende kosten/ problemen gehad.
-2016. Steeds een foutcode op de secundaire luchtpomp. Bleek vocht te zijn. Kosten; Zelf opgelost, eigen tijd.
-2017. Nieuwe banden rondom. Vredestein All Season ivm regelmatige Duitsland ritten, en ik lui ben en dus geen winter/zomer banden wil wisselen. :mrgreen: Kosten; €360.
-2018. Defecte Xenonlamp. Beide lampen meteen laten vervangen. Kosten; €200 inclusief polijsten van de koplamp units. Klein garagebedrijfje in de buurt, goed geregeld!
-2018. Losse vacuumslang. Kosten; Eigen tijd. (met goede hulp van dit forum).
-2018. Gescheurde voorruit. Kosten; Eigen risico Univé €150. En ik moet zeggen petje af voor Carglass.
Niet alleen is de auto voorzien van een mooie nieuwe voorruit maar werd ook meteen gestofzuigd, alle ruiten werden van binnen en buiten geboend en een nieuwe set ruitenwissers kado, alvast voor als de huidige versleten zijn.  :thumb: 

En voor de rest tot nu toe aan kosten.. alleen Aliexpress prullaria.  :wink: 


 

aangepast door Patrick007
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

poosje weggeweest van het Forum.

Zal intussen even melden dat ik op een kapot achterlichtje totaal geen mankementen heb gekend met mijn Passat 💪.

Ben nu even hier om uit te vinden hoe het ook alweer zat met die Temperatuursensor ( s ). ( Thermostaat werkt gewoon ; temperaturen zijn oké, maar mijn temperatuurmetertje geeft niks meer aan ).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nog vergeten te melden dat er twee nieuwe Voor- remschijven met incl. nieuwe remblokken op gegaan zijn 14-02-2020.

was natuurlijk nog een duur grapje ( die VW-remschijven, gaan wel lang mee bytheway) Incl. APK €1049,=

en febr 2021 nieuwe voorbanden incl. APK ca. 350,=

 

aangepast door hawky007
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden