Ga naar inhoud
  • 0

N75 welke


C.aue

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou de f is de standaard versie.

En de j is een race variant ervan.

En nee wou hem uitlezen maar krijg de programma niet goed op de laptop.

Maar zoals ik alle forums en heel internet aflees heb ik somigge stukken die precies het zelfde hebben als ik heb dus vandaar dat ik van de n75 uitga. En vervange kan nooit kwaad als die het probleem nog houd gaan we gewoon verder kijken.

Maar dingen zijn nogal lastig te vinde op het internet. Dus ik ga hem gewoon doorkoppelen rechtstreek en dan even kijken of ik me turbo druk terug heb zojah dan ga ik er wel bijna zeker ervanuit dat t de n75 is en dan ga ik wel even verder zoeken. Naar de dealer gaan is voor mij niet echt een optie als k thuis kom van t werk zijn ze al dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb de kabels van de n75 door gekoppelt op mijn meter zie ik nogsteeds geen verschil voor me gevoel trekt die wel iets beter.

De vorige eigenaar heeft de boost meter erop gezet ik vermoet nu eigenlijk ook dat die verkeerd zit. Normaal zit die toch voor de wastegate op de slang ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

boostmeter kun je het beste bij je inlaatspruitstuk aftappen.

 

06A 906 283E moet je hebben als N75

 

de 028 is van een TDI en de 058 is een oud nummer

Vandaar dat ik ze niet kon vinden dus.

Dankje.

Had hem even doorgekoppelt maar nog t probleem boost van 0.3 maar had wel scheurtje ontdekt dus ga even die dingt maken tijdelijk en dan teste als dat het is gelijk nieuwe slang erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden