Ga naar inhoud
  • 0

Navi DVD lenen om te testen. (RNS MFD2)


Dianick

Vraag

Hallo allen,

 

Ik heb een vraag om een gunst.

 

Ik heb een RNS MFD2 (dvd versie) Navi unit in mijn 3C zitten. 

Echter, hier heb ik geen werkende navi dvd bij. Er zit wel een copy in, maar ik krijg de melding dat het een 'Falsche DVD' is. En als ik de nav knop indruk komt de melding 'Die DVD ist nicht geeignet. Bitte legen Sie eine DVD für die Volkswagen-Navigation ein.' Nu kan ik via marktplaats wel een paar tientjes uitgeven voor een copy en een update cd en een unlock cd (waarom heb ik die update en unlock cd eigenlijk nodig? Geen enkele marktplaats verkoper geeft me antwoord op die vraag!) maar mijn ervaring met kopietjes is niet al te best en het copy wat er inzit werkt ook al niet. Nu kan het zijn dat de copy die ik heb gewoon niet goed is of er is iets mis met de MFD2 zelf. Het liefst koop ik een originele navi dvd via de Duitse ebay voor ongeveer 70,- Maar ik ben ook bang dat ik 70,- voor niks uitgeef en dat die ook niet werkt. Tevens heb ik wel gelezen dat sommige systemen idd een firmware update nodig hebben om een redelijk recente navi dvd af te kunnen draaien. Volgens de systeem info zou ik kunnen zien welke versie firmware er opstaat. Ik weet echter niet waar ik op moet letten. (zie bijgaande foto's voor extra info. Misschien dat het iemand hier direct wat zegt.) Eigenlijk weet ik dus niet waar ik goed aan doe.

 

Ik zou dus eerst graag even willen testen of de MFD zelf wel in orde is voor ik weer een behoorlijk bedrag uitgeef voor een goede dvd. De gunst waar ik dus om vraag is of er iemand een zelfde systeem in zijn/haar auto heeft en of ik heel even de dvd mag lenen om te kijken of mijn MFD gewoon in orde is. Het liefst in de regio Haaglanden. Als ik eerst 30,- Diesel moet verstoken is natuurlijk ook zowat. :wink:

 

Bedankt voor de eventuele hulp.  :thumb:

 

 

31289743204_70b730d363_c.jpg

 

31289745224_a301155b44_c.jpg

 

31289747114_f29e8454b4_c.jpg

 

31289748974_02a998580b_c.jpg

 

31982260292_770b558d10_c.jpg

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden