Ga naar inhoud

Langs de kant, anwb trekt vervelende conclusie


Thomas_D

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Een vraagje over mijn VW POLO uit 2001, ik weet niet of het mag op het passat forum maar ik gok het erop.

 

Mijn vrouw staat ineens langs de kant van de weg in Apeldoorn, auto doet helemaal niets meer.

ANWB gebeld en mijn vrouw afgelost(zo ben ik dan ook wel weer)

 

Conclusie ANWB:

Waterpomp kapot, daardoor distriebutieriem geknapt en met een beetje pech de zuigers maar de ******(dat laatste is vaak het geval dan)

 

Iemand enig idee of het rendabel is om een polo uit 2001 met 156.000 Km nog te laten maken?

 

Greetz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou ik ook een second opinion voor aanvragen.

 

Destijds problemen met de Volvo vrachtwagen van de band gehad. Deze haperde soms, wilde soms niet starten of had heel weinig vermogen. Anwb erbij gehad en hij wees turbo aan.

Later bleek de software van de brandstofpomp niet goed te zijn. Turbo zou iets van €6000,- zijn itt service van Harbers trucks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de titel nog niet helemaal.

 

 

Nou.. de riem ligt inmiddels op de bijrijders stoel.. dus ja.. die is wel echt stuk.. of bedoelde je dat niet?
Koelvloeistof reservoir is leeg dus conclusie van de anwb is de waterpomp

 

 

Volgens de ANWB is door de waterpomp lek de riem eraf gelopen en dus geknapt, morgen eerst maar ff de garage bellen

 

ik lees hier uit dat er nog geen second opinion is, dus weet je ook niet of er verkeerde diagnose is gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de titel nog niet helemaal.

 

 

 

 

 

ik lees hier uit dat er nog geen second opinion is, dus weet je ook niet of er verkeerde diagnose is gemaakt.

Denk dat ie bedoeld dat het er slecht uitziet na wat de ANWB heeft geconstateerd.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

juist dat ja.. en dat bleek helaas waar te zijn :(.. 

Conclusie bevriende garage houder... R.I.P.

 

Alle kleppen krom, Nokkenas stuk uitlaatzijde + nieuwe waterpomp en dist. riem. kosten €2100. hij moest volgende maand voor de apk dus de kans dat er nog wat bovenop zou komen was nogal aanwezig.. :( :(...

 

Besloten om onze geliefde polo maar over te brengen naar een garage bedrijf die hem gebruikt als stagiaire voertuig(lees, hier heb je gereedschap en kijk maar waarom ie het niet doet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden