Ga naar inhoud
  • 0

Bepaald geluid hoorbaar


Yargo

Vraag

Hey,

 

Ik heb last van een bepaald geluid dat ik hoor ik denk ergens in de buurt van de bestuurderzetel. Ik ben eenzijdig doof en hoor het altijd goed tijdens het rijden.

 

Ik kan het omschrijven als een doffe tik en ik hoor het meestal bij het afremmen, op ronde punten en op vluchtheuvels. Niets altijd maar meestal wel.

 

Ik heb alles al gecontroleerd rond de bestuurderstoel en de rest van de wagen maar kan niets vindeb dat echt los zit die zo een geluid kan maken.

 

Zijn er mensen die hetzelfde reeds voor gehad hebben? Het kan even goed van in de deur komen maar de deurpanelen zijn er onlangs af geweest omdat de tweeter bestuurdersdeur defect was en achteraan om het slot te bekijken. Ervoor was dat probleem ook al en ik veronderstel dat moest er daar iets los zitten ze het wel opgemerkt zouden hebben?

 

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je op een vluchtheuvel rijd is het niet vreemd dat je een doffe knal hoort???? Maar je bedoelde waarschijnlijk drempel.????

 

Dat kunnen meerdere dingen zijn, volgens mij. Ik heb een soort gelijk geluid gehad en eoa bout onder de auto zat niet vast genoeg. Er werd eerst aan het toplager gedacht (zit boven op de schokbrekers) en de draagarmrubbers.

 

Na het aandraaien was het knalken weg. Denk niet dat je hetzelfde hebt hoor maar dan heb je een idee waar je zou kunnen zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hehe, een knal is het niet Fopperr ????. Het lijkt toch echt wel van de bestuurderskant te komen maar dan ergens binnen in de cockpit. Maar natuurlijk kan ik verkeerd zijn ☺️. Als ik aan de gordel leuter dan maakt die een beetje een soortgelijk geluid maar zou niet kunnen zeggen of het daaraan ligt ????.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden