Ga naar inhoud
  • 0

Waarschijnlijk goodbye 2.0TDI BKP


Gast Fappie

Vraag

Vanmiddag de diagnose gehoord wat er aan de hand is met mijn Motorblok.

Wat ik nog nooit heb gehoord is er gebeurd... van een gloeikaars cilinder 1 is een cm afgebroken,

Volgend jaar gaan ze de de kop er afhalen om te kijken of er verder nog veel beschadigd is... diagnose stellen.

 

Het pokke is dat ik de ruimte niet heb om het zelf te doen en hier voor de deur gaat het ook niet.

Ik weet dat er leden zijn die een aanbod hebben gedaan, maar om heen en weer te rijden is ook omslachtig.

 

We gaan het afwachten word het een prijs wat boven mijn verwachting ligt die in de verkoop, of strip ik hem helemaal en gaat die in onderdelen weg.

 

Dit is gewoon pech hebben  :neutral:  :neutral: laten we het daar maar op houden

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Klein Gunnewieken gebeld, hebben geen blok liggen.

Die wist me te vertellen dat het wel vaker voorgekomen is da er een gloeikaars breekt.

Hij wist me te vertellen dat het wel mee kan vallen en dat er in meeste gevallen alleen een ander kop op moet.

Is dit het geval dan heeft hij een splinternieuwe liggen voor 600 euro, monteren ga ik dan wel zelf doen.

 

Dus even afwachten, al zit ik stiekum ook naar een R32 te kijken. pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klein Gunnewieken gebeld, hebben geen blok liggen.

Die wist me te vertellen dat het wel vaker voorgekomen is da er een gloeikaars breekt.

Hij wist me te vertellen dat het wel mee kan vallen en dat er in meeste gevallen alleen een ander kop op moet.

Is dit het geval dan heeft hij een splinternieuwe liggen voor 600 euro, monteren ga ik dan wel zelf doen.

 

Dus even afwachten, al zit ik stiekum ook naar een R32 te kijken. pffffff

Dan moet je wel een kop met stalen bussen nemen, of heb je een BKP 16v?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

We gaan het maar even afwachten, kan er nubtoch niets aan doen.

 

Dennis @@Schippersss, het is even afwachten, heb een bedrag in mijn hoofd, kom ik er boven dan heb ik een CC R36 op het oog of een Golf6 R20 Dan gaan we het gelijk goed aanpakken, valt het mee dan blijven we nog in deze rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Echt balen zeg, het zijn erg lange keramische gloeibougies bij de BKP.

Heb ze zelf nog nooit los durven halen, zitten er bij mij in de BKP al 333.000 km in.......

Hoop idd dat de schade meevalt, hebben ze iets kunnen zien door verstuiver gat of zo? Of alleen het restant van de bougie eruit kunnen schroeven?

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gerade gefunden #ebaykleinanzeigen https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bkp-bmr-bkd-bre-zylinderkopf-lagerverkauf-restposten/571600855-223-4616 misschien heb je hier iets aan Ronald

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden