Ga naar inhoud

Trajectcontrole op alle snelwegen in Vlaanderen


Schippersss

Aanbevolen berichten

(ja sorry, maar dat moest er ff uit. Dat is ook één van de redenen waarom ik lange ritten in .NL m'n cc op 100 zet, voor elke scheet wisselt daar de toegelaten snelheid op de snelwegen, dat is hier toch wel 'n stuk minder)

 

en ja, ik weet dat je in belgië "in braille" kan rijden door het slechtere wegdek, maar dat is de laatste jaren al aanzienlijk verbeterd tov vroeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is er laatst geflitst ;)

ja nadat ik al vijftien kilometer aan 'n stuk niet harder dan 60 kon omdat er 'n idioot de hele boel ophield... je zou voor minder ff blij zijn dat je je been ff kan strekken :bash:

 

voor de nieuwsgierigen: 148 km/u gecorrigeerd naar 139 (toegelaten snelheid 120) : €95 aftikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nadat ik al vijftien kilometer aan 'n stuk niet harder dan 60 kon omdat er 'n idioot de hele boel ophield... je zou voor minder ff blij zijn dat je je been ff kan strekken :bash:

 

voor de nieuwsgierigen: 148 km/u gecorrigeerd naar 139 (toegelaten snelheid 120) : €95 aftikken

Flinke correctie. Dat is 155 op de teller! Volgende keer toch maar een dvd op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die l*l reed al heel de weg voor me met z'n mercedes sprinter en ik zag geen bal voor me en kon er ook niet voorbij :bash: dus toen die naar rechts ging op de snelweg duwde ik ff door om eraan voorbij te gaan en verderop in te voegen voorbij 'n aantal vrachtwagens.

 

en dan kwam de flits... en op 't dashcamfilmpje hoor je mij nog perfect "F*CK!" roepen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al 2 keer slachtoffer van een trajectcontrole. Een keer tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en op de A12 bij Utrecht.

 

@-=mYst=- Je hebt gelijk hoor, je wordt hier gek van de wisselende max snelheid en als je denk die door te hebben, veranderd er weer wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al 2 keer slachtoffer van een trajectcontrole. Een keer tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en op de A12 bij Utrecht.

 

@-=mYst=- Je hebt gelijk hoor, je wordt hier gek van de wisselende max snelheid en als je denk die door te hebben, veranderd er weer wat.

ja het wegennet is daar in .NL dan wel zalig, maar dat hele gedoe met die continu wisselende snelheden... de persoon die dat gedacht heeft, mag wat mij betreft op 'n kanon gemonteerd worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het wegennet is daar in .NL dan wel zalig, maar dat hele gedoe met die continu wisselende snelheden... de persoon die dat gedacht heeft, mag wat mij betreft op 'n kanon gemonteerd worden

Ja, dan schieten we hem door de TC en meten we de snelheid waarmee ie gaat..... en o wee als ie te hard gaat :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden