Ga naar inhoud
  • 0

9J et35 20inch velgen past dit onder een 3c b6


Passat Rdi

Vraag

Zo de titel het al zegt. Ik ben van plan om naar 20 inch te gaan maar twijfel een beetje of dit gaat passen met de J maat en de et heeft iemand hier ervaring mee en/of dit fatsoenlijk past onder de passat? Oja en voor iedereen die dit leest alvast hele fijne dagen toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bandenmaat zal niet zozeer een probleem geven. ET35 waarde icm de 9J zal wel zorgen voor aanlopen zeker als je verlaging hebt. Normaal ET45 eronder. En 35 zal volgens mij ook nog te hoog zijn voor onder de passat. Dacht dat ik icm de 19inch er ook 35 onder had dus zal het voor 20" te hoog zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net even gekeken ik heb nu 8j et44 18inch met 245 40 banden met deze set up gaat nu alles perfect.Als ik nu velgen neem met de zelfde J maat en et en bandenmaat 245 35 20inch dan moet het wel lukken toch?

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net even gekeken ik heb nu 8j et44 18inch met 245 40 banden met deze set up gaat nu alles perfect.Als ik nu velgen neem met de zelfde J maat en et en bandenmaat 245 35 20inch dan moet het wel lukken toch?

Nope dat gaat niet passen. ik heb momenteel 225/30/20 8,5j et45. en dat is kantje boord. 9j lukt wel maar never nooit met een 245 breedte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden