Ga naar inhoud

Passat 3C b6 Led knipperlicht voor


Hrvatinl

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik wil mijn huidige knipperlichten voor vervangen voor led lampjes. Ik wil niet de gehele unit vervangen, maar echt alleen de losse lamp. Nou heb ik ooit een paar besteld vis xenonlamp.nl. Deze werkte niet.

 

Nou hoor ik graag of iemand het heeft en waar dit setje te halen is.

 

Ik ben ook even kwijt om welke fitting het gaat, weet iemand dit uit zijn hoofd?

 

Bedankt!

 

Niko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er via ali express besteld gehad. Deze zijn net wat te groot om door het gat te kunnen. Dit kan je wat groter maken door het kleine randje weg te snijden met een mes.

Ik moest denk ik wel de pinnen in de connector omwisselen om ze werkende te krijgen. Zitten er nu bijna een jaar probleemloos in.

 

2 stks auto styling H21W BAY9s 120 degress Canbus High Power geel 9 W 4-SMD CRE'E LED Lens Lampen voor achter Richtingaanwijzer lichten

http://www.aliexpress.com/item/32240382142/32240382142.html

(from AliExpress Android)

 

Die van xenonlamp werkten ook niet bij mij. Heb dan een ander setje gehad maar ook dit werkte niet. Ze branden wel maar geven fouten en hierdoor worden ze uitgeschakeld.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze nu besteld op xenonlamp.nl. Ik ga de draden dan ook even omdraaien zodat ze werken????

 

De persoon achter het bedrijf gaf aan dat ze 100% werken. Indien niet even de draadjes omdraaien ivm plus en min. Indien dit niet lukt mag ik ze terug sturen.

 

Houd jullie op de hoogte

aangepast door Hrvatinl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dan dat je deze dan niet binnen krijgt want deze zouden ook 100% goed moeten zijn maar deden ook niet wat ze moeten doen. Fout in de teller en geen knipperlicht meer

 

We zijn tenslotte al met 2 forumleden die meegeven dat de leds van xenonlamp.nl niet functioneerden.

 

50f48e1d67a9a5aa251904a81dac9490.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dan dat je deze dan niet binnen krijgt want deze zouden ook 100% goed moeten zijn maar deden ook niet wat ze moeten doen. Fout in de teller en geen knipperlicht meer

 

We zijn tenslotte al met 2 forumleden die meegeven dat de leds van xenonlamp.nl niet functioneerden.

 

50f48e1d67a9a5aa251904a81dac9490.jpg

Ik krijg ze morgen binnen, houd je op de hoogte! Heb in iedergeval andere dan die op je foto! aangepast door Hrvatinl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze morgen binnen, houd je op de hoogte! Heb in iedergeval andere dan die op je foto!

ik had ook eerst andere binnen gekregen maar die bleken helemaal niks te doen en pasten ook niet in het knipperlicht zonder te moeten aanpassen. Heb deze dan terug mogen sturen en heb deze in de plaats gekregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook eerst andere binnen gekregen maar die bleken helemaal niks te doen en pasten ook niet in het knipperlicht zonder te moeten aanpassen. Heb deze dan terug mogen sturen en heb deze in de plaats gekregen..

Ik heb het setje binnen en geinstalleerd. Moest de plus en min wel omdraaien. Maar het resultaat is er: Hij werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Hrvatinl niks meer moeten aanpassen om de lamp in de unit te laten passen? Enkel de + en - wisselen dan?

@@Fopperr

 

Ja, een hele lichte ingreep van 1mm vergroten. Dit kon je gemakkelijk doen zonder al te veel problemen. Vandaar dat ik het er niet eens heb bijverteld.

 

Ik heb deze besteld bij xenonlamp: https://www.xenonlamp.nl/canbus-led-knipperlicht-6-highpower-bay9s-h21w?sqr=BAY9s&

 

Dl

aangepast door Hrvatinl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit in het filmpje enkel nog maar led in de rechtse unit en is links nog de gloeilamp. De rechtse geef directer licht en de linkse dooft zo wat uit bij het knipperen.

Ja dat klopt! Het is wel net hoe je rechts en links bekijkt. Vanaf de voorzijde is links LED en rechts het oude lampje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden