Quincy 43 Geplaatst 9 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 9 september, 2020 Ik had contact met Barry, maar ik hoor helemaal niks meer... Link naar bericht Delen op andere sites
BARRY_TDI 9559 Geplaatst 9 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 9 september, 2020 13 uren geleden, Quincy zei: Waarom wordt er niet gereageerd op PB’s aangaande lidmaatschap / kentekenplaathouder/ stickers @BARRY_TDI of @moderator ?? Omdat er sommige situaties voor gaan. Je pakketje is onderweg. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Vinniepilon 4066 Geplaatst 10 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2020 10 uren geleden, Quincy zei: Ik had contact met Barry, maar ik hoor helemaal niks meer... Het gebeurd weleens dat mensen druk zijn en even geen tijd hebben om te reageren. Geduld is een schone zaak? 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Quincy 43 Geplaatst 10 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2020 Uiteraard, maar een week niets van je laten horen terwijl je wel online bent geweest vind ik bijzonder. Zeker omdat ik wat koop, klant is koning toch? Als jij iets koopt wil je het toch ook graag hebben? Dan heb ik liever een reactie: ik heb het gelezen maar op het moment speelt er iets waardoor het iets langer kan duren. Dan ben ik de laatste die daar wat van vinden.. Link naar bericht Delen op andere sites
Vinniepilon 4066 Geplaatst 10 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2020 Wanneer Barry online is geweest weet ik niet, maar het belangrijkste is dat het pakketje onderweg is en hopelijk snel op zijn bestemming is. Link naar bericht Delen op andere sites
Quincy 43 Geplaatst 11 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 11 september, 2020 Pakketje is vandaag binnen gekomen ! Dank daarvoor @BARRY_TDI ? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Vinniepilon 4066 Geplaatst 11 september, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 11 september, 2020 5 minuten geleden, Quincy zei: Pakketje is vandaag binnen gekomen ! Dank daarvoor @BARRY_TDI ? Is het wachten toch weer beloond? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
SixteenV 12 Geplaatst 27 oktober, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2020 Heb zojuist handmatig overgemaakt voor full membership! 🙂 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Kevin Passat 2.0 13 Geplaatst 31 oktober, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 31 oktober, 2020 Wordt het lidmaatschap eigenlijk automatisch verlengd? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar bericht Delen op andere sites
HansJan 77 Geplaatst 6 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 6 november, 2020 Zojuist donatie voor Full Membership voldaan 😎 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Vinniepilon 4066 Geplaatst 7 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 november, 2020 Op 31-10-2020 om 09:55, Kevin Passat 2.0 zei: Wordt het lidmaatschap eigenlijk automatisch verlengd? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk @BARRY_TDI @Vdub kunnen jullie deze beantwoorden. Link naar bericht Delen op andere sites
BARRY_TDI 9559 Geplaatst 7 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 november, 2020 4 uren geleden, Vinniepilon zei: @BARRY_TDI @Vdub kunnen jullie deze beantwoorden. Ik dacht deze al beantwoord te hebben. Als je pay pall betaling hebt gedaan word het jaarlijks afgeschreven. Link naar bericht Delen op andere sites
Kevin Passat 2.0 13 Geplaatst 7 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 november, 2020 Oke. Bedankt voor je antwoord. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik heb namelijk niet de behoefte om member te blijven. Mvg. Kevin Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar bericht Delen op andere sites
jaap 368 Geplaatst 7 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 november, 2020 Bij Paypalbetalingen wordt er na 1 jaar automatisch verlengd en 15 euro afgeschreven indien je dit niet wijzigt in je Paypalaccount, bij handmatige betalingen niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Kevin Passat 2.0 13 Geplaatst 7 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 november, 2020 Ik zit te kijken in m’n Paypal. En kan de gemaakte betaling wel vinden, maar er staat niks over een volgende automatische betaling. Enig idee hoe ik dat moet doen?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar bericht Delen op andere sites
Eriktimmerman 23 Geplaatst 8 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2020 Kunnen jullie ook nakijken of ik wel volledig lid ben?Heb ik destijds wel aangegeven, maar stikkers heb ik nooit gehad??Anders word het hoog tijd om dit alsnog te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
HansJan 77 Geplaatst 8 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2020 Ik hoop uiteraard ook een sticker te ontvangen 👍 Link naar bericht Delen op andere sites
Vinniepilon 4066 Geplaatst 8 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2020 @BARRY_TDI heb je nog stickers 😊 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Kevin Passat 2.0 13 Geplaatst 8 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 november, 2020 Sticker?!?Die heb ik sowieso nooit gehadVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar bericht Delen op andere sites
SixteenV 12 Geplaatst 18 december, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2020 Heb 27 oktober handmatig overgemaakt , ook nog niks ontvangen, en nog geen full member Link naar bericht Delen op andere sites
BARRY_TDI 9559 Geplaatst 18 december, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2020 20 minuten geleden, SixteenV zei: Heb 27 oktober handmatig overgemaakt , ook nog niks ontvangen, en nog geen full member @vdub ? Link naar bericht Delen op andere sites
Flying Dutchman 2716 Geplaatst 19 december, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2020 Ik ben ook geen full meer. Dacht eerlijk gezegd dat het met Betaalvriend automatisch werd betaald? ik heb ook niets vernomen van PP dat het niet kon worden afschreven ofzo. Of is dit een brainfart? Maar weer gewoon storten of wa? Link naar bericht Delen op andere sites
Vdub 3105 Geplaatst 20 december, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2020 20 uren geleden, Flying Dutchman zei: Ik ben ook geen full meer. Dacht eerlijk gezegd dat het met Betaalvriend automatisch werd betaald? ik heb ook niets vernomen van PP dat het niet kon worden afschreven ofzo. Of is dit een brainfart? Maar weer gewoon storten of wa? is van 27 juli 2020.. blijkbaar niet met Paypal betaald maar voorheen per bank Link naar bericht Delen op andere sites
Flying Dutchman 2716 Geplaatst 20 december, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2020 Ok. Brainfart dus. Ik zal het voor de kerst nog ff storten Link naar bericht Delen op andere sites
Flying Dutchman 2716 Geplaatst donderdag om 17:48 Rapporteer Share Geplaatst donderdag om 17:48 Sinds vandaag weer lid van de full Monty. (Volgens profiel) Ik kreeg echter wel een 2e Pay Pal betaal verzoek. Wellicht dat eea met elkaar te maken heeft, aangezien de betaling 21 december geschiedde. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten