Ga naar inhoud

Full member 15 20 25 en 50 €.

Aanbevolen berichten

• Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

die zijn onderweg naar ons, zodra ze er zijn gaan we weer versturen

@@Ivo oké bedankt voor de reactie. Dacht al iets in die richting. Krijg een goeie terug vd belastingen dus dan kan er begin 2017 wel eens wat extra gedoneerd worden aan dit prachtig forum.

Zo sinds vandaag ook "full member"

Posted Images

Aangezien ik ook full member ben geworden wil ook wel zo'n sticker.

Waar plakken jullie de sticker ??

Aan de zijkant van je achterruit maar kan wel even duren voor je iets ontvangt of er moet iets heel geks gebeuren dat ie wel snel binnen Is ????

Verzonden via TPG Post....

aangepast door Passat Rdi
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Hoe werkt dat eigenlijk met die stickers, krijg je die bij een full membership of moet je die nog apart bestellen/kopen?

Ik ben in April fm geworden maar heb nog geen sticker mogen ontvangen.

Normaal krijg je 1 sticker opgestuurd. Welke periode erover gaat vanaf full member weet ik niet precies maar het kan wel even duren. Geduld hebben dus. Op de weekend meet begin van de maand liep er iemand met een hele pak stickers rond.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Normaal krijg je 1 sticker opgestuurd. Welke periode erover gaat vanaf full member weet ik niet precies maar het kan wel even duren. Geduld hebben dus. Op de weekend meet begin van de maand liep er iemand met een hele pak stickers rond.

Wil zeggen ja. Op de meet zijn er wat uitgedeeld aan wachtende mensen.

Rond 10 september maar ophalen bij de meet. 2018

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb inderdaad nog goodies liggen hier van de meet waaronder fleecejacks en forumstickers, moeten ook nog eens teruggestuurd worden binnenkort.

Heb van @@Vdub toestemming gehad om iedereen die FM is, en op de meeting was een sticker mocht geven.

Weet dat er nog 16 stickers zijn, maar het is niet aan mij om een en ander uit te gaan venten.

Ook weet ik dat er jaarlijks een sticker toegestuurd hoort te worden bij FM maar of dat ook gebeurt kan ik niet met zekerheid zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ondanks mijn zorg met mijn moeder kan ik vertellen dat ik een lijst van @@Vdub heb gehad met adressen van 16 personen zodat ik die kan afhandelen.

De naam etiketten zijn gemaakt. Enveloppen zijn gehaald. Als ik morgen thuis ben (slaap in het ziekenhuis bij mn moeder o de kamer) zal ik ze in een envelop doen en z.s.m. frankeren en op de post doen.

Voor degenen die ontvangen ga niet lachen om de formaat envelop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden