Ga naar inhoud

Full member 15 20 25 en 50 €.

Aanbevolen berichten

• Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

die zijn onderweg naar ons, zodra ze er zijn gaan we weer versturen

@@Ivo oké bedankt voor de reactie. Dacht al iets in die richting. Krijg een goeie terug vd belastingen dus dan kan er begin 2017 wel eens wat extra gedoneerd worden aan dit prachtig forum.

Zo sinds vandaag ook "full member"

Posted Images

Vorig jaar duurde het bij mij ook even, administratie denk ik.

Dit jaar ruim op tijd betaald en bevestiging gekregen vd betaling maar een paar weken later een ik denk "automatische e-mail" met de vraag voor verlenging Full Member. Beetje geduld zal hier wel op zijn plaats zijn en dan komt alles goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik ervan weet is dat als je vorig jaar een pay pal betaling hebt gedaan een jaar later een verzoek komt voor betaling. Als je zelf voor die tijd weer zelf een betaling doet krijg je dus wel weer op de datum weer een mail. Dat betekend dat de kans groot is dat je volgend jaar 2 emails krijgt.

Het overzetten op full member gebeurd handmatig denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als iemand een betaling per bank doet moet ik dat handmatig verwerken, en dat duurt vaak ff.. bij Paypal-betalingen gaat dat vanzelf.

@@bandenman

Ik zie bij jou alleen een Per Bankoverschrijving FM aanvraag van 02 maart

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...

@@Passat Rdi heb wel een kenteken plaat houder voor je eventueel. En een sticker. krijg ik het wel weer terug als het bij jou binnen komt.

Kijk jan das service ???? ik wacht al bijna een jaar dus het kan even duren voor je het terug krijgt hahahaha ik App nog even ben van het weekend toch in de buurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden