Ga naar inhoud
Dabrother

Full member 15 20 25 en 50 €.

Aanbevolen berichten

@@Ivo oké bedankt voor de reactie. Dacht al iets in die richting. Krijg een goeie terug vd belastingen dus dan kan er begin 2017 wel eens wat extra gedoneerd worden aan dit prachtig forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

op het moment dat iemand doneert, bijv via PayPal maakt het niet uit HOEVEEL deze doneert, het automatische systeem vraagt het jaar erop automatisch (maar) 15 euro

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het eigenlijk ook mogelijk om bv extra te doneren? Heb al membership lopen en als je nu dus nogmaals zou doen, kan dat kwaad?

Alles is mogelijk.

Denk het beste dan via overboeking te doen. Ovv extra donatie o.i.d.

Mee eens @@Vdub Matthijs?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

je kan het ook gewoon via PayPal doen, als je je automatisch betaalprofiel maar even uitzet, overigens is het systeem denk ik slim genoeg dat je niet 2x full-member kan zijn.

Misschien schuift je einddatum wel een jaar op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat het opschuift want heb ooit eens een jaar een mooi bedrag overgemaakt en sindsdien nog geen andere betaling moeten doen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wanneer kun je eigenlijk je sticker verwachten als je full member bent geworden? :P

Met wat geduld dacht ik dat degene die dit regelt 1 keer per maand of zo in 1 keer een deel verstuurd omdat hij anders iedere dag bij de post staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

vraagje aan de admins, ik ben weer door mijn jaar lidmaatschap heen en wil deze graag verlengen,

nu ben ik alleen het mailtje kwijt, zou de gene die hier over gaat deze opnieuw kunnen versturen ?

al vast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

vraagje aan de admins, ik ben weer door mijn jaar lidmaatschap heen en wil deze graag verlengen,

nu ben ik alleen het mailtje kwijt, zou de gene die hier over gaat deze opnieuw kunnen versturen ?

al vast bedankt

@@Vdub Matthijs?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Willen mensen die via PayPal betalen even kijken of er niet toevallig 2x een betalingsprofiel in jullie account van PayPal staat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms als mensen al een keer betaald hebben en denken ik koop in de shop nog een keer een FM status dan betaal je dus dubbel, zeker als je kort voor tijd een mailtje krijgt dat het verloopt en je dan handmatig bijboekt schrijft ie daarna nog eens af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms als mensen al een keer betaald hebben en denken ik koop in de shop nog een keer een FM status dan betaal je dus dubbel, zeker als je kort voor tijd een mailtje krijgt dat het verloopt en je dan handmatig bijboekt schrijft ie daarna nog eens af.

Ik had idd een keer extra geld overgemaakt maar nooit een mail gehad dat er weer betaald mag worden. Maakt ook niks uit hoor, heeft zich gered. Thnks heren????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb nu al 5x geprobeerd te betalen met PayPal. Maar terwijl er genoeg geld op mijn account staat blijft ie telkens om een creditcard vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden