Ga naar inhoud
  • 0

Kofferbak schakelaar in bestuurdersdeur.


Dianick

Vraag

In de bestuurdersdeur zit een schakelaar die de kofferbak van een 3C5 Variant zou moeten bedienen.

Mijn vraag is nu, "wat doet die schakelaar?" Ik heb het idee dat de schakelaar in mijn auto namelijk helemaal niets doet.

Op de sleutel zit ook de kofferbakknop en naar mijn idee zou die knop de kofferbak moeten ontgrendelen en ook een klein beetje losmaken. Dat de klep dus echt even uit het slot springt. Dat gebeurt dus niet. De kofferbak wordt wel ontgrendeld, maar ik moet dan nog wel handmatig de klep openen. Zo zou de knop in de auto de kofferbak op de zelfde manier moeten ontgrendelen lijkt me. De knop in de deur doet dus helemaal niks. Zelfs niet als ik mezelf in de auto opgesloten heb en alles dicht zit, ook dan doet de knop niets.

 

Weet iemand of er iets kapot is? Is dit een vaker voorkomende storing? Waar moet ik het probleem zoeken? In de schakelaar in de deur of in de kofferklep zelf?

Alle hulp is welkom.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er is niks mis, het werkt zoals het hoort.

 

Als je in de auto zit met alle deuren vergrendeld en je bediend de knop dan zal de klep vrijgegeven worden en is het mogelijk de kofferklep te openen van buitenaf. De rest van de deuren blijven vergrendeld.

 

En eigenlijk had de zoekfunctie ook wel een antwoord op je vraag gehad

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/34119-schakelaar-achterklep

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden