Ga naar inhoud
  • 0

Kentekenplaat verlichting losmaken


beyellow2

Vraag

Hoi allemaal,

 

Weet iemand hoe je van een Passat Variant 2008 de kenteken verlichting losmaakt?

Graag wil ik deze vervangen door led lampjes.

Er zijn geen schroeven wel een gleufje waar je een platkop schroevendraaier in kan steken.

Wil alleen niet nu al veel kracht zetten ivm kunstof, lipjes en afbreken...

Dus wetenschap is welkom!! ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is gelukt hoor!

Bedankt voor de info!

Nu heb ik nog 8 led lampjes over eens kijken of ik deze elders in auto nog kan plaatsen..(Alieexpres)

Iedergeval niet in kofferbak, dat lampje is wat langer. :)

Groetjes.

Heb ik gisteren ook gedaan, bij mij valt het kentekenverlichting uit na 2 seconden...

Waarschijnlijk zijn het geen canbus leds of moet dit nog gedecodeerd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is gelukt hoor!

Bedankt voor de info!

Nu heb ik nog 8 led lampjes over eens kijken of ik deze elders in auto nog kan plaatsen..(Alieexpres)

Iedergeval niet in kofferbak, dat lampje is wat langer. :)

Groetjes.

Volgens mij heb jij dan ander maat lampjes erin dan ik. Die van mij zijn T10 ^_^

 

Zo te lezen heb jij festoon, deze zou je dan kwijt kunnen boven de "zonne" klep.

In kofferbak zijn deze inderdaad wat langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik gisteren ook gedaan, bij mij valt het kentekenverlichting uit na 2 seconden...

Waarschijnlijk zijn het geen canbus leds of moet dit nog gedecodeerd worden...

 

Dit had ik ook, had lampjes van Geek (Wish) besteld, 3 soorten maar allemaal hielden het geen 24 uur vol. (Terwijl het wel Canbus was)

Dit komt omdat het allemaal in 1 klein lampje zit, en het word gewoon te heet dus valt ie uit.

 

Ik heb nu de OEM in me passat 3c sedan met een externe resistor eraan, werkt perfect, veel licht en word niet heet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden