Ga naar inhoud
  • 0

Rns510 maximum snelheid


roelh

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk dat Roel de borden bedoeld. Bord van de maximale snelheid die je mag rijden op de baan waar je op dat moment op rijdt.

 

Ga naar setup via de setup knop op de rns.

Dan bij "kaart"

"Toon snelheidsbegrenzing" aanklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het ook, met deze software.

 

Address 56: Radio (J0506)       Labels: 1T0-035-680.clb
   Part No SW: 1T0 035 680 P    HW: 1T0 035 680 F
   Component: RNS-MID       H06 5269 
   Revision: AB001001    Serial number: VWZ6Z7L7135074
   Coding: 02010400010000200000
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 3B74BDD1BAE93A9AA9-806E

   Subsystem 1 - Part No: 1T0 919 859 B
   Component: EU West V14  8477

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aahh oke, das een goede. Maar lees ook al dat de 5238 een langzame firmware is, dus upgraden naar 5278 moet ook gebeuren.

V14 erop ploffen, maar uiteraard @@bm-er jouw idee f proberen, morgen bij @@Fopperr.

Wat hebben jullie toch met die hoge firmware? 4120 is de hoogste versie voor RNS510 ZONDER DAB, alle versies hoger zijn identiek, alleen met DAB ondersteuning.

 

4120 is zelfs slechts voorzien voor RNS vanaf versie D (met 40 Gb schijf).

 

4120 heeft alle mogelijkheden : Nieuwe DB3 database voor POI en radiotekst zijn de voornaamste voor mij. Een betere menuopbouw is mooi meegenomen. Hij werkt ook met verkeersbordherkenning via de laneassistcamera.

 

Dus ik kan alleen maar zeggen dat jullie veel geluk hebben dat er nog zoveel RNS'en goed werken. Ik kan @@Fopperr geen ongelijk geven. Mijne blijft ook met 4120 werken, die werkt nl. heel goed en snel ook nog.

Veel van die hoge FW's die je download zijn aangepast om toch maar op een ouder toestel te werken, dus mogelijk werk je met een mix van firmwares waardoor je zelfs een vertraging krijgt ipv. een "versnelde" werking.

 

Ik heb nog NOOIT een merkbare snelheidsverbetering ondervonden met andere firmware te laden... en ik heb al een RNS vanaf de pre "A" versie, met een FW ergens 600 of zo... to nu een "echte" F.

 

De enige echte versnelling die je kan krijgen is door met SSD te werken...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ook een configuratie fout met VCDS zijn volgens mij. Je kan de RNS510 ook configureren dat hij de verkeersborden van de camera krijgt, en als je dan geen camera hebt, krijg je helemaal geen borden te zien op je RNS510.

 

Gecheckt bij @@Fopperr en dit is het ook niet. Dus het zal wel een firmware issue zijn. Morgen naar meneer Nijkerk toe, kijken wat hij ervan zegt.

Meteen f een andere RNS proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is er iemand met 5274 die een foto wil maken van menu setup en de menu kaart?
Ik heb in setup nu 8 andere menu's. Volgens mij zie ik op YouTube/afbeeldingen 5274 setup menu's met maar 7 afbeeldingen. Weet zo even niet welke ik mis.

Benieuwd wat er mist en wat ik erbij krijg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden