Ga naar inhoud
  • 0

Staging climatronic


Fopperr

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@wulfke dit zit in 10 adaption :?:

Module 08 hvac, UDS adaption staat toch in het scherm.

Maar ik kan het zelf ook niet want ik heb er geen gen3 clima in. Wel merk ik op dat het een heel ander onderdeelnummer is wat hier bij ons normaal gangbaar is, US versie misschien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké, ben benieuwd als ik die van mij binnen heb of dat dan ook lukt.

 

 

Gr Edwin.

Deze die je besteld hebt is wel een ander type dan dewelke ik erin heb dus ben ook wel benieuwd of het daar ook bij lukt.

 

Was gewoon te vinden in het adaption menu. Ook kan ik bij de clima nu ook de stand van de zetelverwarming van de bijrijder onthouden wat bij de gen2 enkel kon bij de bestuurders kant.

 

Moest wel het eea aan ingrepen doen om alles werkende te krijgen en moet nog eens uitzoeken waarom ik geen andere codering kan invoeren.

Geeft steeds "Error 31 request rejected"

 

Ook zat ik eerst met een foutcode "AC compressor first run in" die ik niet weg kreeg via het adaption menu.

Had de basis instelling van de kleppen gedaan via vcds maar kreeg de compressor niet werkende. Ook lichtte de led niet oranje op bij het indrukken van de AC toets omdat deze fout erin zat. Na wat zoeken uitgekomen dat je de knop verwarming achterraam en AC toets tegelijk moet indrukken en 5 seconden ingedrukt moet houden.

Nu is deze fout eraf en werkt de AC toets wel. Enkel kan ik nog steeds geen codering aanpassen. Moet ik nog eens verder uitzoeken.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ow, het is dus niet plug And play.

 

 

Gr Edwin.

Half wel. Je kan wel wat doen met de bepaalde knoppen combinaties maar vcds is wel aan te raden.

 

Montage is gewoon oude eruit en nieuw erin. Niks aanpassen qua bedrading ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook het probleem dat ik de clima niet kon coderen is ook opgelost, ik kon pas de codering aanpassen wanneer ik het laaste cijfer van de long code aanpaste naar 2 ipv 0,

dan op save drukken en dan aanvaardde hij dit.

Vanaf dan kon ik om het eender welke code ingeven en was de WSC code ook aangepast naar de standaard code en was ik ineens ook de fout van "control module incorrectley coded" ook kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iemand dit ooit gezien of geprogrammeerd?

 

Ziet er wel grappig uit.

 

Ja gezien en Had dit al een tijdje....

 

Thx to Martijn (@@maxx007at).

 

Waren staging aan het zoeken voor de teller unit, alleen dat schijnt met mijne niet te kunnen helaas. Ja of een bezoekje aan Bonny geloof ik..

Maar we vonden toen wel deze staging,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden